تعداد بازدید: ۱۴۴۲
کد خبر: ۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ - 2019 06 August
با پایان یافتن دور گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال استان، هیئت فوتبال تشکیل جلسه داد.

مجید پاکیزه دامن: این جلسه یکشنبه 13 امرداد در دفتر هیئت فوتبال با موضوعات برگزاری دومین فستیوال مدارس فوتبال، هماهنگی کمیته اجرایی با کمیته داوران در قبال برگزاری مسابقات رده های مختلف سنی، بررسی کار کمیته نقل و انتقالات و بررسی مسائل تیم فوتبال استقلال پدیده در مرحله حذفی لیگ دسته دوم فوتبال استان برگزار شد.

سعید شب دوست سرمربی تیم فوتبال استقلال پدیده در جمع اعضای هیئت فوتبال با انتقاد از بعضی افراد مبنی بر ایجاد جو منفی علیه تیم خود از هیئت فوتبال خواستار کمک و ریشه یابی این موضوع شد و اذعان داشت: چنانچه هرکسی مشکلی در تیم استقلال و نحوه کار در کادر فنی می بیند به ما گوشزد کند.

سرمربی استقلال گفت: حدود یک ماه قبل از شروع مسابقات استانی برنامه های آماده سازی خود را آغاز کردیم و نتیجه آن صعود تیم استقلال به مرحله حذفی این مسابقات به عنوان تیم صدرنشین بود.

شب دوست افزود: تیم استقلال پدیده متعلق به تمام مردم نی ریز است باید در ادامه راه که به عنوان تنها نماینده شهرستان در این مسابقات حضور دارد، پشتیبانی شود.
وی اظهار داشت: با تلاش تمامی اهالی فوتبال و هیئت فوتبال جدید، باید به توسعه فوتبال شهرستان کمک کنیم.

در همین باره رئیس هیئت فوتبال گفت: جو فوتبال نی ریز به گونه ای است که تعدادی از جمعیت حاضر در ورزشگاه خواهان عدم نتیجه گیری نماینده شهرستان در مسابقات مهم استانی هستند و این مسئله به نوع نگرش و فرهنگ آنها بستگی دارد.

درمورد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان در فصل جدید که از 16 امرداد آغاز می شود و با توجه به تداخلی که با مسابقه دور حذفی لیگ دسته دوم فوتبال استان به میزبانی تیم استقلال پدیده نی ریز دارد، رئیس هیئت فوتبال گفت: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده، نمی توان برنامه مسابقات لیگ داخلی شهرستان را تغییر داد.

حسن شفیعی افزود: می توانیم در روز مسابقه مرحله حذفی که استقلال به مصاف مرصاد ارسنجان خواهد رفت، زمین شماره 2 را برای برگزاری لیگ داخلی آماده کنیم تا تیم استقلال در چمن مصنوعی مسابقه خود را برگزار کند.

نماینده فوتبال نی ریز جمعه 18 امرداد از ساعت 17 به مصاف مرصاد ارسنجان می رود.
درمورد برگزاری دومین فستیوال مدارس فوتبال که قرار بود در هفته جاری برگزار شود، به علت فشردگی مسابقات در رده های مختلف سنی و با توجه به میزبانی تیم فوتبال استقلال پدیده در مرحله حذفی لیک دسته دوم فوتبال استان، با درخواست فاضل اصغرپور مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال، برگزاری آن به سه شنبه هفته آینده موکول شد.

اصغرپور همچنین خواستار ثبت مدارک مربیان جهت تشکیل و تکمیل پرونده و صدور آی دی کارت برای مسابقات در رده سنی بزرگسالان شد.

درخصوص تیم هایی که تاکنون نسبت به تکمیل پرونده بازیکنان خود برای حضور در مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان اقدامی انجام نداده اند، هادی دهقان دبیر هیئت فوتبال از حذف آنها خبر داد و گفت: مهلت قانونی تعیین شده به پایان رسیده و کمیته نقل و انتقالات به نواقص پرونده هیچ تیمی ترتیب اثر نخواهد داد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها