تعداد بازدید: ۱۴۴۶
کد خبر: ۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ - 2019 04 August
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز تشریفات را عامل بالارفتن سن ازدواج و به گناه افتادن جوانان دانست و گفت: «دختران و پسران جوان و شایسته یکدیگر را به هم نزدیک کنید.»
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 11 اَمرداد، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را تبریک گفت و اظهار داشت: «این دو شخصیت بزرگ ازدواج بی‌دردسر و زندگی بسیار ساده‌ای داشتند و در خانه‌ای پربرکت، فرزندان بزرگی تحویل جامعه دادند.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «جوانان ساده زندگی کنند و با هم باشند؛ خدا برکت می‌دهد. تشریفات را رها کنید. نگذارید جوانان به گناه بیفتند. این فشارها باعث گناه می‌شود. اگر دو زوج شایسته و دوستدار هم‌اند و می‌توانند در کنار هم زندگی کنند، آنها را به هم نزدیک کنید.»

عضو خبرگان رهبری روز حقوق بشر را یادآور شد و حقوق بشر اسلامی را غیر از حقوق بشر جهانی دانست.

آیت‌ا... فقیه عنوان داشت: «عنایتی که در اسلام به انسان شده، در حقوق بشر جهانی نیست. جنایت عربستان را ببینید که چگونه کودکان یمن را در عذاب و گرسنگی قرار داده و هر روز شمار زیادی از آنها از بین می‌روند.‌‌ اما آمریکا و اروپا خاموش‌اند و حرف نمی‌زنند. اینها دنبال حقوق بشر نیستند.»

ایشان اضافه کرد: «همین عربستان در سال 1366 شمار زیادی از زائران خانه خدا را به شهادت رساند. آنها جنایتکار تاریخ‌اند و شایسته نیست خادم حرم باشند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها