تعداد بازدید: ۱۴۷۰
کد خبر: ۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ - 2019 25 June
آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره «نوجوان سالم» با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی درسالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نی ریز، در این آیین معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این طرح گفت: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، معرفی الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت به کودکان و نوجوان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

قاسم زارع افزود: ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر از جمله موضوعاتی است که در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم به آن پرداخته شده است .

کارشناس تربیت بدنی وسلامت نیز با اشاره به موضوع گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه بیان داشت: پیشگیرى از مصرف دخانیات و بروز رفتارهاى پرخطر، پیشگیرى از خشونت و پیشگیرى آسیب های اجتماعی از موضوعات جشنواره "نوجوان سالم" می باشند.

وی گفت: دانش آموزان،همکاران فرهنگى و والدین دانش آموزان در بخش هاى نقاشى، روزنامه دیوارى، انشاء، طراحى، فیلم کوتاه، پوستر ، نرم افزار و چند رسانه ای، مقاله، ایده پردازى، عکس، اقدام پژوهى، طرح درس و بخش ویژه و خلاقیت هاى دانش آموزى در جشنواره "نوجوان سالم" شرکت نموده اند. 

درپایان از 41 نفر از برگزیدگان شهرستان شرکت کننده در جشنواره نوجوان سالم که 28 نفر از آنان دانش آموز و 13 نفر دیگر از فرهنگیان بودند با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر وقدردانی به عمل آمد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
Healthy teen
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها