تعداد بازدید: ۱۶۵۶
کد خبر: ۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ - 2019 03 June
پرسپولیس با شکست داماش در فینال جام حذفی به قهرمانی این رقابت ها رسید.
قابل پیش بینی بود اما اصلا راحت به دست نیامد.داماش دسته دومی مردانه و پا به پا جنگید و پا پس نگذاشت اما تحربه بالاتر پرسپولیس در نهایت حکم به قهرمانی این تیم داد.

پرسپولیس در شرایطی مسابقه  فینال را برد که بعد از اتفاقات عجیب ورزشگاه فولاد و شروع مسابقه بعد از 150 دقیقه تاخیر ،وضعیت فنی بازیکنان دستخوش تغییر شده بود و نفراتی که سه بار گرم کرده بودند شرایط طبیعی نداشتند.

پرسپولیس در این مسابقه در همان نیمه نخست با ضربه ایستگاهی تماشایی علی علیپور به گل رسید و تا پایان مسابقه همان برتری یک گله را نگه داشت تا بردی خفیف در فینال به دست بیاورد اما در جام حذفی آنچه اهمیت دارد پیروزی است بخصوص وقتی همراه با جام باشد.

در نیمه اول داماش دو موقعیت گل خوب داشت اما پرسپولیس هم موقعیت هایی خلق کرد.در نیمه دوم بازی افت محسوسی داشت و تنها علیپور یک بار تیر دورازه حریف را لرزاند.

در نهایت مسابقه ای که قرار بود ساعت 21 یکشنبه آغاز شود ساعت 1:30 بامداد  روز دوشنبه با جشن قهرمانی نسبتا منظمی که در اهواز برگزار شد به پایان رسید و سیدجلال باز هم جام را بالای سر برد.

پرسپولیس بعد از بیست سال دبل تاریخی اش را به دست برانکو و شاگردانش تکرار کرد.اتفاقی که نصیب هیچ تیم دیگری در فوتبال ایران نشده است.

این ششمین جام برانکو برای پرسپولیس طی سه فصل گذشته بود ضمن اینکه پروفسور به همراه شاگردانش برای اولین بار قهرمان جام حذفی شدند.

پرسپولیس با کسب این قهرمانی در یک فصل هر سه جام داخلی را تصاحب کرد و از این حیث نیز ایوانکوویچ و تیمش تاریخ ساز شدند.


منبع: ایران ورزشی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها