تعداد بازدید: ۱۶۸۳
کد خبر: ۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 2019 15 May
یک نانوایی تولید نان محلی به دلیل نداشتن مجوز و عدم رعایت موازین بهداشتی در نی‌ریز پلمب شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان نی‌ریز، به دنبال تشدید بازرسی‌های واحد بهداشت محیط این اداره در ماه رمضان از مراکز تهیه، تولید و فروش مواد غذایی، یک انبار و محل خمیرگیری غیر مجاز و غیر بهداشتی و محل فروش فاقد مجوز نان محلی کشف شد.

علی‌اکبر رحیمی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: این انبار صبح امروز (چهارشنبه 25 اردیبهشت)  در بازرسی‌ها و گشت و کنترل بازرسان بهداشت محیط کشف شد.

این انبار غیر مجاز و کاملاً غیر بهداشتی، محل انبار آرد یک واحد فروش نان محلی غیر مجاز بود و فردی در آن و در محیطی بسیار آلوده و غیر بهداشتی، خمیر تهیه می‌کرد. وی سپس با خودرو غیر بهداشتی، آن را به محل دیگری از شهر نی‌ریز منتقل و با کمک همسرش اقدام به پخت و فروش نان محلی می‌کردند. 

با دستور رسول ابراهیمی دادستان نی‌ریز و با حضور مأموران انتظامی، هر دو محل پلمب و پرونده‌ای توسط شبکه بهداشت و درمان برای فرد متخلف در مراجع قانونی گشوده  شد.

رحیمی افزود: با تولید‌کنندگان  و فروشندگان مواد غذایی که به تذکرها و اخطارهای بازرسان بهداشت محیط بی‌توجه باشند، برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق سامانه رایگان شکایات بهداشتی 190 گزارش دهند تا در کمترین زمان پیگیری شده و با متخلفان برخورد شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها