تعداد بازدید: ۳۱۹۹
کد خبر: ۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ - 2019 22 April
در سومین دوره شو سواره اسبان اصیل فلات ایران که در شهرستان نی‌ریز برگزار شد، علی‌اصغرمسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طی سخنرانی مکان ساخت پیست سوارکاری تعیین کرد.

محبوبه ناصری: این ویژه برنامه، عصر 30 فروردین‌ماه توسط هیئت سوارکاری و با حضور نماینده مردم شهرستان نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زمین فوتبال جنب سالن ورزشی شهرک شهید رجایی برگزار شد.

علی‌اصغرمسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طی سخنرانی مکان برگزاری این همایش را برای ساخت پیست سوارکاری تعیین کرد.

این در حالی بود که اکثر شهروندان ساکن آن منطقه از این انتخاب ناراضی بودند و دلیل آن را بوی نامطبوع اسبها، ‌سرو صدا و خاک حاصل از زمین پیست می‌دانستند.

در این همایش اسب‌های اصیل استان فارس و کرمان با سوارکاری صاحبان آنها جلوه‌های زیبایی از ورزش اسب‌سواری را برای عموم مردم به نمایش  گذاشتند.

رئیس هیئت سوارکاری هدف از برگزاری از این همایش را خانواده، شادی و ورزش عنوان کرد و گفت: در این همایش تعداد زیادی اسب سوار با حرکات نمادین باعث ذوق شوق تماشاگران حاضر در محل شدند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم مسابقات استانی و حتی کشوری را در شهرستان برگزار کنیم.
 
 
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها