تعداد بازدید: ۱۵۵۲
کد خبر: ۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 2019 18 April

با همت مسئولان شهرستان و کمک های مردمی، جشن گلریزان برای کمک به مردم سیل زده استان خوزستان برگزار شد.

چهارشنبه هفته گذشته زورخانه حضرت امیر میزبان جمعی از مسئولان و افراد خیًر بود تا با کمک های خود به مردم سیل زده خوزستان همدردی خود را با همنوعان و هموطنان خود اعلام کنند.

به گفته حمیدرضا احمدی رئیس جمعیت هلال احمر نی ریز، پیشنهادی از سوی امدادگران هلال احمر برای جمع آوری کمک های مردمی به مردم سیل زده ارائه شد که با ارسال نامه به ادارات مختلف از آن ها نیز خواستار شرکت در جشن گلریزان شدیم.

برگزاری این جشن که با مشارکت و همکاری ورزشکاران زورخانه حضرت امیر نیز همراه بود، ابتدا ورزشکاران این زورخانه با اجرای حرکات ورزش پهلوانی، روز جوان را گرامی داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برگزاری این چنین مراسمی باعث می شود تا در آینده نیز چنانچه در هر نقطه از کشور حادثه ای به وجود آمد، بتوانیم با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و با برگزاری مراسم جشن گلریزان، به یاری دیگر هموطنان بشتابیم.

در جشن گلریزان کمک به سیل زدگان استان خوزستان، از طرف شهرداری و از محل اعتبارات آن، مبلغ 5 میلیون و از سوی هرکدام از اعضای شورای شهر مبلغ 1 میلیون تومان کمک شد که حامد فرغت شهردار نی ریز گفت: یک دستگاه کامیون به همراه 2 راننده نیز برای کمک به مردم سیل زده اعزام شده است.

همچنین از سوی شرکت فولاد غدیر و شرکت سیمان سفید، به ترتیب مبالغ 17میلیون 500 هزار و 15 میلیون تومان در اختیار جمعیت هلال احمر گذاشته شد تا به مردم سیل زده کمک شود.

از طرف ورزشکاران زورخانه حضرت امیر، گروه نمایش میعاد صحنه و خانواده مرحوم غلامرضا بهادر به ترتیب مبالغ 6، دو میلیون دویست هزار و 10 میلیون تومان کمک شد که این مبالغ نیز به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد تا از این طریق به مردم سیل زده کمک شود.

در مجموع، با جمع آوری کمک های ورزشکاران زورخانه حضرت امیر گروه نمایش میعاد، خانواده مرحوم غلامرضا بهادر، شرکت فولاد غدیر، سیمان سفید و شهرداری نی ریز، مبلغ 74 میلیون تومان در زورخانه حضرت امیر و مبلغ 14 میلیون تومان از کمک های مردمی و صندوق ها جمع آوری شد تا نی ریز نیز سهم بسزایی در کمک به همنوعان خود در حادثه اخیر سیل داشته باشد.

در آخرین آماری که جمعیت هلال احمر نی ریز از کمک های غیر نقدی مردم اعلام کرده، تا کنون تعداد 3 تخته قالی،6 تخته موکت و زیرانداز،1634 عدد پتو و لحاف، 1 دستگاه تلویزیون و اقلامی از حبوبات و مواد بهداشتی و شوینده  و پوشاک به مردم سیل زده کمک شده است.

 


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها