تعداد بازدید: ۲۱۹۵
کد خبر: ۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 2019 18 April
با کنترل مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروی انتظامی و همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی، 5 تن و 900 کیلو گوشت قاچاق در نی‌ریز کشف شد.
حسین قانع، هورگان: بنا به گفته دکتر حمید‌رضا ممتازیان، مأموران انتظامی با کنترل محورهای ورودی و خروجی شهرستان در روزهای 26 و 27 فروردین، موفق شدند یک کامیون یخچال‌دار را که حامل 4 تن گوشت مرغ یخ‌زده بدون مجوز بود و از شیراز به سمت شرق کشور حرکت می‌کرد، توقیف کنند. 

با تشکیل پرونده دامپزشکی در دادگستری نی‌ریز، این محموله با دستور دادستان شهرستان به مبدأ برگشت شد. همچنین یک خودرو که حامل بیش از یک تن و 550کیلو گوشت برزیلی قاچاق بود، توسط نیروی انتظامی در نی‌ریز توقیف شد. 

این محموله با دستور قضایی و زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی در روز چهارشنبه 28 فروردین بین شهروندان نی‌ریزی توزیع شد. همچنین مأموران پاسگاه انتظامی قطرویه در کنترل محور نی‌ریز - سیرجان به یک پژو که عازم شرق کشور بود مشکوک شده و در بازرسی از آن، 15 لاشه گرم گوسفند را بر روی صندلی و داخل صندوق عقب خودرو کشف کردند. با دستور مقامهای قضایی شهرستان، این محموله به دلیل حمل غیر بهداشتی و غیر مجاز مهدوم شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها