تعداد بازدید: ۱۷۰۴
کد خبر: ۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ - 2019 09 April
اطلاعیه فرماندهی انتظامی نی ریز :
نخستین دیدار مردمی فرمانده انتظامی شهرستان صبح چهارشنبه 21 فروردین ماه 1398 ( فردا صبح ) با شهروندان در کلانتری 11 استقلال صورت خواهد گرفت.
حسین قانع: بنا بر اعلام فرماندهی انتظامی نی ریز، نخستین دیدار هفتگی سال 1398 خورشیدی این فرماندهی با شهروندان روز چهارشنبه 21 فروردین در محل کلانتری 11 استقلال واقع در بلوار استقلال  نی ریز، ابتدای خیابان مطهری در این کلانتری برگزار خواهد شد.

دیدارهای هفتگی، حضوری و رودرروی سرهنگ سید خالد یوسفی فرماندهی انتظامی شهرستان طبق روال قبل در روزهای چهارشنبه هر هفته، در سال جاری (1398 خورشیدی )  نیز هر هفته برگزار می گردد.

  در این دیدار که نخستین دیدار هفتگی  و مستقیم سال 1398 با شهروندان می باشد، در کلانتری 11 استقلال و از ساعت 10 تا 12 صبح برگزار خواهد شد. لذا شهروندان می توانند برای مشورت، انتقاد، اطلاع و غیرو در این بازه زمانی به صورت حضوری و رودررو با سرهنگ یوسفی، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز ملاقات داشته باشند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان، این فرماندهی بنا دارد در راستای خدمت رسانی بهتر، ارتباط مستقیم و بی واسطه با شهروندان در سال جاری به طور هفتگی و طبق برنامه از پیش تعیین شده در پاسگاهها و کلانتری های مرکز شهرستان، شهر ها، بخش ها و روستا ها همراه با تیم های کارشناسی و معاونت های این فرماندهی حضور یافته و با مردم دیدار کند.

این تیم ویژه طی این دیدارها در جریان مشکلات، انتقادات، گره گشایی، مشورت، قدردانی ها و غیرو قرار گرفته و راهنمایی ها و ارشادات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها