تعداد بازدید: ۱۹۴۴
کد خبر: ۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 2019 26 March
مردم امروز به پلنگان نروند
به گزارش هورگان: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نی‌ریز در گفتگو با ما اعلام کرد که گورآب‌های شهر نی‌ریز بدون مشکل در حال آبگیری هستند و پس از آبگیری گوراب دوم دریچه‌ها بسته و آب به سمت دریاچه بختگان هدایت خواهد شد.

بنی‌اسدی در همین ارتباط گفت: نمی‌توان ریسک کرد و گوراب سوم را باز نمود چرا که بارندگی قابل پیش‌بینی نیست و ما باید احتیاط‌ های لازم را انجام دهیم.

وی از مردم شهرستان نی‌ریز خواست تا در هنگام بارندگی به مناطق سیلابی و گوراب‌ها مراجعه نکنند و پس از باران از مناظر و طبیعت نی‌ریز بازدید نمایند.

رئیس منابع آب شهرستان  هم در رابطه با وضعیت گوراب‌ها گفت: خوشبختانه در این ارتباط مشکل خاصی وجود ندارد و گورابها روند طبیعی خود را طی می‌کنند.

فریدون حیدری در رابطه با گوراب‌هایی که در شهر نی‌ریز در اختیار آنهاست گفت: دو گوراب در اختیار ما قرار دارد که یک گوراب در حال آبگیری است و گوراب دیگر قرار نیست آبگیری در آن انجام شود.

وی همچنین در رابطه با سد چشمه عاشق گفت: تا این لحظه خبری از سیلابی شدن آب در آن منطقه وجود ندارد و سد چشمه عاشق با مشکل رو به‌رو نخواهد شد.

شهردار نی‌ریز هم در ارتباط با بارندگی اخیر به ما گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در این ارتباط وجود نداشته و آبگرفتگی‌های سطحی در کوچه‌های بافت‌های فرسوده و نشست فاضلاب در برخی از مناطق شهری وجود داشته است اما مشکلی که حادثه‌ای بزرگ را به وجود بیاورد خوشبختانه تاکنون رخ نداده است.

حامد فرغت همچنین افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری نی‌ریز در حال خدمات‌رسانی به افرادی هستند که با مشکل روبه‌رو شده‌اند و در این ارتباط هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در عین حال از مردم شهر نی‌ریز خواست تا با توجه به بارندگی‌ها از رفتن به منطقه تفریحی پلنگان خودداری کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
باعث تاسف است که شهر دست شماست. همه چیز به واسطه دانش قابل پیش بینی است. و لزومی به رها سازی آب بسمت دریاچه نبود
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها