تعداد بازدید: ۲۳۶۷
کد خبر: ۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ - 2019 11 February
مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
عابد نعمتی، هورگان: در این مراسم که ساعت 10 صبح امروز از مسجد ولی‌عصر آغاز و تا مصلای نماز‌جمعه ادامه داشت، راهپیمایان مسیر یاد شده را با شعارهایی نظیر الله‌اکبر- لااله‌الا‌ا...- مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسرائیل- مرگ بر آل سعود خائن - کجاست آن مزدور آمریکایی، تا که ببیند نصرت خدایی - 22 بهمن امسال ما، مستند رسوایی آمریکا - در دهه فجر بپا شد امسال، جشن 40 سالگی استقلال - یاد امام خمینی پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد -  هیهات ‌من‌الذله- ‌در بهار آزادی، جای شهدای خالی - ٢٢ بهمن‌ماه، یوم‌ا... یوم‌ا...-  ای رهبر آزاده،  آماده‌ایم آماده- خونی که در رگ ما است، هدیه  به رهبر ماست- لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است - هیهات من الذله شعار نهضت ماست، ٢٢ بهمن ماه تجدید بیعت ماست- استقلال آزادی پیام انقلاب است، جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است - پیمودند و لزوم دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

در پایان و پس از حضور مردم در مصلای نماز جمعه،  قطعنامه راهپیمایی خوانده شد.

در این مراسم، امام جمعه نی‌ریز به استقلال سیاسی و آزادی در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: «ان‌شاءا... که در سایه اقتصاد مقاومتی، به استقلال اقتصادی هم دست خواهیم یافت. الآن اوضاع را دارید می‌بینید؛ دشمن فشار می‌آورد تا مردم را از پای در بیاورد. ولی شما مردم در برابر فشارهای دشمن ایستاده‌اید.»

ایشان اضافه کرد: «ما شاکریم که 40 سال از انقلاب گذشته و از خون شهیدان پاسداری و از ولایتی که از ناحیه پروردگار است تبعیت می‌کنیم.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر عنوان داشت: «نگاه به غرب کردن و امید به آنها داشتن غلط است. بی‌وفایی به عهدِ غرب را دیدید؟ ما هم با آنها کاری نداریم. ما به دنیا ثابت کرده‌ایم که اهل صلح و وفائیم. با مدیریت مقام معظم رهبری ارتش و سپاه ما قوی است، رزمندگان اسلام زنده‌اند و خون شهدا پاسدار و نگهدار این مملکت است.»

گفتنی است در دیگر بخشهای شهرستان نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.






















راهپیمایی 22 بهمن در مشکان







راهپیمایی 22 بهمن در شهرک وزیره


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها