تعداد بازدید: ۱۹۹۱
کد خبر: ۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 2019 11 February
چند فرد که اقدام به ساخت یک برنامه دوربین مخفی طنز ولی ترسناک در یکی از مراکز درمانی کرده بودند، پایشان به مراجع قضایی کشیده شد.

به گفته یک منبع آگاه، چند نفر از کارکنان یکی از مراکز درمانی شهرستان نی‌ریز اقدام به ساخت یک کلیپ دوربین مخفی خنده‌دار ولی ترسناک می‌کنند. آنها برنامه‌ای می‌چینند و انتظار می‌کشند تا این که جوانی ٢٠ ساله به آن مرکز مراجعه می‌کند. سناریو چیده می‌شود و طی آن ظاهراً یک بیمار بر روی تخت قرار دارد و سرم و وسایل درمانی نیز همراه اوست. یکی از اعضای تیم سازنده دوربین مخفی در لباس پرستار به این جوان می‌گوید برای چند دقیقه کوتاه کمک لازم دارد تا این بیمار را تا مسافتی در این مرکز درمانی همراهی کند.


طبق سناریو از پیش نوشته شده، پرستار محل را ترک کرده و قبل از رفتن به جوان می‌گوید این بیمار زندانی است و باید مواظب و مراقب او باشد تا هنگام سرم درمانی و دریافت خدمات فرار نکند. با رفتن پرستار از محل و در زمانی که بیمار و جوان تنها هستند، به یکباره یک موتورسیکلت با ٢ سرنشین که سر و صورتشان را کاملاً پوشانده‌اند، وارد آن مرکز شده، به سوی بیمار و جوان رفته و وانمود می‌کنند که از دوستان زندانی‌اند و قصد فراری دادنش را دارند. برای واقعی جلوه دادن موضوع، با داد و بیداد و ترساندن جوان، یک چاقوی بزرگ را نیز زیر گلوی وی قرار داده و تهدیدش می‌کنند. جوان بی‌خبر از موضوع ، دچار ترس و لرزش زیاد شده و حالش دگرگون می‌شود. به یکباره بیمار و موتورسواران خنده سر داده و می‌گویند شما در برابر دوربین مخفی قرار دارید. اما جوان که ترسیده و دچار شوک شده، کارش به مراکز درمانی می‌رسد؛ هر چند خوشبختانه پس از مدتی بهبود پیدا می‌کند.


با شکایت جوان ٢٠ ساله، اکنون پرونده‌ای برای این افراد در مراجع قضایی شهرستان گشوده شده و در حال رسیدگی است.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها