تعداد بازدید: ۳۰۰۲
کد خبر: ۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ - 2019 09 February
چند طرح و پروژه در بخش پشتکوه توسط نماینده مجلس و دیگر مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
محمرضا هدایتی، هورگان: در 19 بهمن‌ماه و در هشتمین روز از دهه فجر با حضور دکتر مسعودی  نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، علی راهوار سرپرست فرمانداری، حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان، طبری بخشدار بخش پشتکوه و دیگر مسئولان شهرستان چند طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح طرح آبیاری کم فشار و تحت فشار در روستای دهچاه با هزینه 500 میلیون تومان که 420 میلیون تومان آن از طریق وام بلاعوض توسط دولت پرداخت شده است.

افتتاح سالن ورزشی روستای دهچاه با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان که 800 میلیون تومان آن توسط خیر محلی پرداخت شده است.

کلنگ گاز رسانی به روستاهای دربیدو و معدن به طول 12 کیلومتر شبکه و یک میلیارد و 500 میلیون تومان، کلنگ‌زنی جاده دهچاه دربیدو به طول 9 کیلومتر با اعتبار اولیه 800 میلیون تومان که 150 میلیون تومان آن از سه درصد نفت و گاز هست، افتتاح بوستان کودک دربیدو با اعتبار نزدیک به 50 میلیون تومان و افتتاح مرکز نیکو کاری و خانه هلال مشکان از دیگر برنامه‌های امروز بود.









ابوالفضل یکی از دانش آموزان روستای دربیدو که از مسعودی درخواست کرد تا آسفالت جاده دهچاه دربیدو زودتر تمام شود تا دانش آموزانی که خارج از دربیدو به مدرسه می‌روند ، هزینه کمتری جهت کرایه وسیله ایاب و ذهاب بدهند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها