تعداد بازدید: ۵۰۹۴
کد خبر: ۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ - 2018 27 December
حادثه دلخراش نیمه شب گذشته در بلوار امام رضا که برای سه جوان نی‌ریزی رخ داد، یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت.
حسین قانع، هورگان: نیمه شب گذشته یک پژو 405 در بلوار امام رضا با سرعت زیاد به دیوار مغازه آهنگری برخورد کرد که طی آن یک نفر کشته و 2 نفر دیگر با وضعی وخیم به بیمارستان شهدا منتقل شدند. 

بنا بر اعلام محمدحسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، ساعت 2 بامداد امروز (پنجشنبه 6 دی)  یک پژو 405 که با سرعت زیاد در بلوار امام رضا در حرکت بوده، با شدت تمام به مغازه آهنگری کنار بلوار برخورد می‌کند. با حضور تکنسینهای اورژانس در محل مشاهده شد یکی از سرنشینان خودرو که جوانی 27 ساله بود به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرده و دو جوان دیگر که 22 و 24 ساله بودند با وضع وخیم و با دریافت کمکهای اولیه به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شدند.

محمدحسین بخش‌پور مسئول اتفاقات بیمارستان شهدای نی‌ریز هم گفت: 2 جوان مصدوم که حدود ساعت 3 بامداد امروز تحویل اتفاقات شدند دچار صدمات متعدد بدنی هستند. این مصدومان توسط متخصصان معاینه شده و جراح و متخصص مغز و اعصاب نیز بطور تلفنی در جریان قرار گرفته و اقدامات حیاتی درباره این مصدومان با دستور ایشان انجام شده است. یکی از مصدومان با حال وخیم اکنون در بخش مراقبتهای ویژه و دیگری نیز که دچار ضربه مغزی و صدمات دیگر است در اتفاقات بستری است. سرنشینان خودرو همگی نی‌ریزی هستند.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها