تعداد بازدید: ۲۴۷۴
کد خبر: ۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 2018 10 December
میز خدمت با حضور فرماندارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخش قطرویه برگزار شد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز: در راستای خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مشکلات و مطالبات شهروندان این «میز خدمت» با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز، رضایی بخشدار قطرویه و تمامی مسئولان ادارات و سازمان‌های شهرستان در بخش قطرویه (شهرک وزیره و شهر قطرویه) برگزار شد که با استقبال پرشورمردم روبرو شد.

این برنامه با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم مسئولان به خواسته‌های آنها، به منظور تسریع در انجام امور مراجعان انجام شد و روستائیان مشکلات خود را مطرح کردند.

در حاشیه این برنامه فرماندار نی‌ریز نیز ضمن تأکید بر حضور در روستاها و خدمت به مردم شهرستان، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر حکومتی رضایت‌مندی مردم است و این موضوع به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بیشتری دارد و حضور مسئولان در بین مردم از تأکیدات دولتمردان بوده، زیرا که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

وی ضمن تأکید بر اولویت‌بندی مشکلات روستائیان و ایجاد وحدت رویه و تسریع در حل مسائل مختلف روستاها، خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز بین مردم و مسئولان شهرستان روحیه همدلی و برادری حاکم است و با این روحیه شاهد شکوفایی شهرستان نی‌ریز خواهیم بود. 

امیری افزود: سیاست و نگاه دولت «تدبیر و امید» در موضوع خدمت‌رسانی به مردم حضور دست‌اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

شایان ذکر است در پایان امیری فرماندار ضمن بررسی مشکلات و خواسته‌های عنوان شده توسط  مردم، دستورات لازم رابه رؤسای ادارات شهرستان جهت رسیدگی از طریق دستگاه‌های ذیربط صادر کرد.








غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
جالبه
از اون ور میزم پذیرایی کنید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها