تعداد بازدید: ۷۶۷۸
کد خبر: ۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 2018 14 November
گروگانگیری جنجالی که صبح امروز در شیراز اتفاق افتاد، پس از آماده‌باش کامل نیروهای انتظامی در شرق فارس و در یک تعقیب و گریز طولانی، در نی‌ریز پایان یافت و گروگان 12 ساله صحیح و سالم از دست گروگانگیران آزاد شد.
حسین قانع، هورگان: ساعت 7.5 صبح امروز، در حالی که دانش‌آموزان سوار بر سرویس مدرسه بودند، ناگهان یک پژو نقره‌ای راه سرویس مدرسه را سد می‌کند. 3 مرد با اسپری فلفل به راننده حمله می‌کنند و یکی از دانش‌آموزان را با خود می‌برند.

با طرح شکایت در مراجع انتظامی و با توجه به اهمیت موضوع، بررسی ابعاد ماجرا در دستور کار پلیس استان فارس قرار می‌گیرد.

بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که گروگانگیران به سمت استانهای شرقی متواری شده‌اند.

به همین منظور کلیه راه‌های ارتباطی شرق استان در کنترل مأموران انتظامی قرار می‌گیرد. در نهایت خودرو مذکور مشاهده می‌شود که از پلیس‌راه فسا به سمت استهبان و سپس نی‌ریز در حرکت است.

همزمان فرمانده انتظامی فارس نیز با هلی‌کوپتر راهی نی‌ریز شده و عملیات را فرماندهی می‌کند.

در نهایت خودرو در نزدیکی پلیس‌راه نی‌ریز به تور مأموران انتظامی نی‌ریز برخورد کرده و به سمت باغهای اطراف نی‌ریز فرار می‌کند.

گشت مأموران ادامه می‌یابد و گروگانگیران که در باغ‌ها مخفی شده بودند، دوباره تصمیم به فرار می‌گیرند اما بعد از پلیس‌راه نی‌ریز و در پایین گردنه لای‌رز با شلیک‌های حساب‌شده متوقف می‌شوند.

گروگانگیران سه مرد 18، 24 و 39 ساله اهل استانهای شرقی بودند که به دلیل اختلاف حساب میلیاردی با یک نفر، کودک 12 ساله او را به گروگان گرفته بودند.






پایان گروگانگیری جنجالی در نی‌ریز
صبح امروز یک گروگانگیری در شیراز آغاز شد که طی آن یک کودک 12 ساله به گروگان گرفته شد.
دامنه این ماجرا به نی‌ریز کشیده شد و در نهایت ظهر امروز با حضور سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس در نی‌ریز، گروانگیران دستگیر و گروگان آنها آزاد شد.

منتظر خبرهای بعدی باشید ...
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها