تعداد بازدید: ۱۹۱۱
کد خبر: ۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 2018 27 October
در 3 عملیات و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان :
در کمتر از یک شبانه‌روز، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و سپاه ناحیه نی‌ریز و طی3 تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، 98 کیلو و 700 گرم تریاک و هروئین کشف شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساعت 16 پنجشنبه 3 آبان‌ماه در حین کنترل محور سیرجان - نی‌ریز، متوجه دو پژو 405 شدند که با فاصله معینی از هم حرکت می‌کردند.مأموران به طور نامحسوس 2 خودرو را تحت نظر گرفتند تا این که پس از دقایقی، متوجه ارتباط خودروها با هم شدند و اطمینان حاصل کردند که یکی از آنها حامل مواد مخدر بوده و دیگری اسکورت محموله است. 

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: دو اکیپ عملیاتی مبارزه با مواد مخدر خودروها را تحت نظر قرار دادند. در فرصتی مناسب به خودرویی که به نظر می‌رسید حامل مواد مخدر است، دستور توقف داده شد. اما خودرو متوقف نشده و فرار کرد. سپس در یک تعقیب و گریز کوتاه و با شلیک گلوله و هدف قرار دادن لاستیکها، خودرو متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند. در بازرسی از این خودرو 19 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد. با دستور رئیس عملیات مبارزه با مواد مخدر، خودرو اسکورت چند کیلومتر جلوتر متوقف شد و دو سرنشین آن دستگیر شدند. 4 جوان 18 تا 22 ساله اهل استان کرمان، قصد داشتند این محموله را با گرفتن کرایه به شیراز برسانند. 

در ادامه، هر دو خودرو توقیف شد و تلاش برای دستگیری صاحبان و گیرندگان این محموله جریان دارد.

رئیس دادگستری نی‌ریز درباره دومین محموله که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و در کمتر از 24 ساعت کشف شد، گفت: ساعت 14 جمعه 4 آبان‌ماه و در همین محور، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یک پژو 405 که در حال وارد شدن به حوزه استحفاظی نی‌ریز بود، مشکوک شدند. آنها در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای که با شلیک گلوله همراه بود، هر 2 سرنشین خودرو را دستگیر و 54 کیلو و 500 گرم تریاک که در این آن جاسازی شده بود، کشف کردند. خودرو توقیف شد و هم‌اکنون تحقیقات از این 2 قاچاقچی 42 و 33 ساله کرمانی در جریان است. 

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان، درباره درگیری مسلحانه‌ای که منجر به کشف یک محموله بزرگ هروئین شد، گفت: در دقایق نخستین بامداد جمعه 4 آبان‌ماه، مأموران اطلاعات و عملیات سپاه ناحیه نی‌ریز یکی از بزرگترین محموله‌های مواد مخدر صنعتی کشف شده سال جاری در شهرستان را در یک اقدام اطلاعاتی، در ارتفاعات اطراف شهر نی‌ریز و طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح کشف کردند. قاچاقچیان سرنشینان یک موتورسیکلت بودند. آنها بعد از دقایقی تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با مأموران سپاه ناحیه نی‌ریز و زمانی که متوجه شدند به زودی دستگیر می‌شوند، در تاریکی نیمه شب با جا گذاشتن موتورسیکلت حامل محموله  هروئین، به کوه‌ها متواری شدند. مأموران سپاه در بازرسی از این موتورسیکلت و در زین آن 24 کیلو و 700 گرم هروئین جاسازی شده را کشف کردند. 

تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری توسط نیروهای انتظامی و نظامی در جریان است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها