تعداد بازدید: ۱۹۹۲
کد خبر: ۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 2018 25 October
امیری فرماندار از روند ساخت بیمارستان در حال احداث شهر نی‌ریز بازدید کرد و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آن تأکید نمود.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز: با توجه به اینکه مدتی بود عملیات عمرانی احداث ساختمان جدید بیمارستان نی‌ریز به دلیل مشکلات مالی به کندی پیش می‌رفت در این زمینه اخیراً پیگیری‌هایی از سوی فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر جمشیدی معاون بنیاد برکت کشور به عمل آمد که نتیجه آن تأمین اعتبار از سوی بنیاد برکت و وزارت بهداشت و درمان بود. 

همچنین پیمانکار اجرای پروژه نیز با موانعی روبرو بود که در بازدید فرماندار از این پروژه وی برای رفع موانع و تزریق اعتبار ضمن برقراری تماس با مدیران دانشگاه علوم پزشکی فارس مجدداً موضوع را پیگیری و بر تسریع در اجرای عملیات تأکید کرد. 

شایان ذکر است بیمارستان جدید نی‌ریز که یکی از درخواست‌های اساسی و مهم مردم این شهرستان بود در سال 94با حضور وزیر بهداشت در زمینی به مساحت 7هکتار کلنگ‌زنی و با زیربنای 12000 مترمربع در سه طبقه آغاز شد.

در حال حاضر این ساختمان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه با پیگری‌های به عمل آمده و رفع موانع و مشکلات عملیات ساخت این پروژه سرعت بیشتری گرفته است و امید است به زودی به بهره‌برداری برسد.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها