تعداد بازدید: ۱۷۶۳
کد خبر: ۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 2018 22 October
در غیاب پرسپولیسی‌ها
تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر در حالی انتخاب شده است که استقلال تهران و صنعت نفت آبادان با داشتن دو بازیکن بیشترین سهمیه را در ترکیب دارند.

به گزارش هورگان به نقل از "ورزش‌سه"،  هفته نهم مسابقات لیگ برتر ایران بعد از وقفه سه هفته‌ای از روز پنجشنبه با دیدار دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان برگزار شد که طی آن شاگردان گل محمدی با کسب برتری 2-0 برابر حریف اهوازی به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ برتر ادامه دادند. اما جمعه روز شلوغی برای هفته نهم مسابقات لیگ برتر بود و برنامه برگزاری پنج بازی را درون خود جا داد.

در اولین دیدار این روز سایپا تهران در ورزشگاه تختی از استقلال تهران میزبانی کرد و در نهایت با نتیجه 2-1 مقابل شاگردان شفر بازنده شد.

ماشین سازی تبریز هم با هدایت رضا مهاجری رو در روی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 دست نیافت.

سپیدرود رشت که هم که بعد از نزدیک به پنجاه روز حضور در ورزشگاه سردار جنگل را تجربه می‌کرد برابر ذوب‌آهن اصفهان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. اما در پرگل ترین دیدار هفته شاگردان امیر قلعه نویی توانستند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه پرگل 3-2 نساجی را شکست داده و رده دوم جدول را در اختیار بگیرند.

تیم پارس جنوبی جم هم بعد از چند هفته ناکامی در اهواز با دو گل میزبان خود یعنی استقلال خوزستان را شکست داد.


اما مسابقات هفته نهم با دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به پایان رسید و در پایان شاگردان سرجیو توانستند با نتیجه 2-1 این تیم تبریزی را شکست داده و به اولین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کنند.


نکته لازم ذکر این است که دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان به علت دیدار قرمزپوشان با السد در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها