تعداد بازدید: ۱۱۲۱
کد خبر: ۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ - 2018 16 September

ما سالیان سال است با سخت‌ترین كنترل كیفیت، تعبیه پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی، وسیع‌ترین برنامه بازاریابی، پرهزینه‌ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می‌كنیم و با این حال دائماً تحت فشار مصرف‌كننده برای تولید محصولات با كیفیت‌تر بوده و مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه به شانه رقابت كنیم.


اگر مدیریت شركتهای خودروسازی ایران ما را به غلامی قبول كنند، حضور محترم‌شان شرفیاب شده و این سؤال‌ها را از محضر گرامیشان خواهیم پرسید:
یک) چطور ٦ ماه قبل از تحویل ماشین، از مشتری پول می‌گیرید؟


دو) چطور آنها می‌دهند؟!


سه) این كه می‌گویند در ایران ثبات مدیریتی وجود ندارد به چه معناست؟ اینجا در آلمان یک پیچ و مهره گم می‌شود، گمت می‌كنند!


چهار) چه وردی می‌خوانید كه مشتری بعد از ٦ ماه، ماشین نقره‌ای را به جای ماشین سفیدرنگ (كه ثبت‌نام كرده بود) قبول كرده و صدایش در نمی‌آید؟
پنج) می‌آیید كشورهایمان عوض؟


با احترام و تعجب
مانفرد شفن‌هاخن - مدیرعامل مرسدس بنز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها