تعداد بازدید: ۳۱۴۵
کد خبر: ۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ - 2018 16 September
مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام شنبه ۲۴ شهریور با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان اجرایی و مردم شهیدپرور در شهرستان نی‌ریز برگزار شد.
بیتا فسایی، هورگان: معاون فرهنگی سپاه پیرامون برگزاری مراسم تشییع یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام محرم اظهار داشت: هیئت سیدالساجدین برای حضور شهدای گمنام درخواست داده بودند لذا پیگیری‌هایی انجام شد، تا این مراسم به صورت کلی برگزار شود تا عموم مردم از حضور پربرکت این شهید گمنام بهره مند شوند.

علیرضا تقدیری افزود: شهید گمنام از عملیات والفجر ۸ در جزیره بوارین تفحص شده است‌ و ۲۲ سال دارد که پس از اتمام برنامه‌ها در شهر نی‌ریز به شیراز منتقل می‌شود تا در صدا و سیمای فارس تشییع و خاکسپاری شود.

پیکر این شهید گمنام عصر روز شنبه بعد از اجرای برنامه ویژه سپاه و برگزاری زیارت عاشورا به مسجد امام سجاد و پس از آن به تپه نورالشهدا منتقل شد و مردم و مسئولان اجرایی به استقبال پیکر مطهر این شهید گمنام رفتند.

اجرای مداحی و مرثیه‌خوانی به مناسب ایام محرم و همچنین به یاد و خاطره شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی بخصوص شهدای مدافع حرم و شهیدان گمنام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سخنرانان در خصوص اهمیت شهید و شهادت در اسلام و انقلاب اسلامی و نقش ایستادگی و مقاومت در راه دین و ارزش‌ها و همچنین اهمیت ایثار و فداکاری در راه حفظ و حراست از نظام مطالبی را  بیان کردند.

در ادامه مراسم تشییع، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس برای انجام برنامه‌های معنوی دیگر و برگزاری مراسم وداع به مسجد امام سجاد منتقل شد.








نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها