تعداد بازدید: ۴۴۱۱
کد خبر: ۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ - 2018 12 September
ابراهیم پای‌برجا مجری جوان و توانمند نی‌ریزی در سومین جشنواره ستاره‌های صحنه ایران به عنوان تنها نماینده استان فارس جزء 40 نفر ستاره برتر صحنه پذیرفته و نشان ستاره صحنه ایران را دریافت کرد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: این جشنواره بین‌المللی در سه بخش استندآپ کمدی، خوانندگان صحنه و بخش بین‌المللی مجریان صحنه روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریورماه 97 در شهر کرمان برگزار و هنرمندان سراسر کشور ایران و کشورهای مراکش، یمن، عراق، تاجیکستان، افغانستان و سوریه به رقابت پرداختند. 

ابراهیم پای برجا متولد 1370 و دانش آموخته رشته ریاضی دانشگاه کرمان می‌باشد که از سالهای دانشجویی با شرکت در کارگاه‌های سخنوری موفق به کشف استعداد مجری‌گری خود شد. 

وی از سال 1392 با اجرای برنامه‌های متعدد در اداره فرهنگ و ارشاد نی‌ریز عملاً روی صحنه رفت و پس از بهره‌گیری از کلاس‌های مجری‌گری رضا نیکفرجام در کنار وی در شهرهای مختلف ایران به اجرا پرداخت. 

پای‌برجا علاوه بر اینکه در سال 96 با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رادیو چکاوک را پایه‌گذاری کرد در جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با 400 نفر به رقابت پرداخت و اجرای او در شبکه فارس و شبکه سراسری شما موفق به دریافت بیشترین آراء مردمی شد. 

او همچنین در مسابقه سخنرانی تریبون در دانشگاه تهران به مرحله فینال راه یافت.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها