تعداد بازدید: ۱۶۱۶
کد خبر: ۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ - 2018 08 September
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز با بیان این که دولت روحانی باید در سایه وحدت کارش را ادامه دهد، بر مدیریت جهادی مسئولان تأکید کرد.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۱۶ شهریور، با بیان این که همین دولت فعلی باید در سایه وحدت کارش را ادامه دهد، پستهای مدیریتی را امانت الهی خواند که باید به اهلش واگذار شود؛ چرا که به گفته ایشان اداره جامعه کار آسانی نیست.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: دولت فعلی باید بماند؛ اما جهادی عمل کند و مدیریت را به دست افرادی بدهد که صالح باشند.

ایشان اضافه کرد: مفاسدی که امروز در جامعه است، از جمله بیکاری، طلاق، آسیبهای اجتماعی، ورود قاچاق و رشوه و ربا‌خواری خطرناک است.

آیت‌ا... فقیه عنوان داشت: چرا ریال ما باید اینقدر سقوط کند؟ چه کرده‌ایم با پول ملی‌مان؟

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جلسه اخیر مجلس خبرگان در مورد رسیدگی فوری و سامان‌دهی به اقتصاد کشور بود، وضعیت فعلی کشور را امتحان و آزمایش الهی دانست که به گفته ایشان واقعیت افراد در آن مشخص می‌شود.

امام‌جمعه نی‌ریز گفت: این طور نیست که بازار آشفته تا آخر به همین شکل باقی بماند. عده‌ای نباید از آن سوء استفاده کنند، ضربه به اجتماع و مردم بزنند و خاطر آنها را ناامید و مشوش کنند. به اقتصاد و انقلابی که حاصل خون شهداست، ضربه نزنید.

آیت‌ا... فقیه در پیش بودن ماه محرم را را یادآور شد و گفت: محرم ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است. محرم درس عزت به ما داد، ما را از ذلت دور کرد و شعار هیهات من الذله را به ما هدیه داد.

ایشان تأکید کرد: سعی کنید برای محرم برنامه‌ریزی صحیحی کنید. مراسم عزاداری صِرف کوچه‌گردی و سر و صدا نباشد. باید بتوانید از آن نتیجه بگیرید و از جمعیت استفاده و بهره لازم را ببرید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها