تعداد بازدید: ۱۵۱۷
کد خبر: ۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ - 2018 04 September
سرپرست اداره کمیته امداد نی ریز گفت : مردم نیکوکار شهرستان نی ریز همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان بی بضاعت می شتابند .


در حال حاضر 413 دانش آموز و دانشجو نیازمند شهرستان ،  چشم انتظار مساعدت مردم و خیرین در مراسمی چون جشن عاطفه ها هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شودو در حال حاضر413 دانش آموزودانشجوی نیازمند چشم انتظار مساعدت مردم و خیرین این شهرستان  هستند.

سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز ادامه داد : جشن عاطفه های امسال به صورت گسترده و با رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته در 15و16 شهریور و 11 مهر در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مراسم جشن عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت کمیته امداد  برگزار می گردد.

عباسی بیان کرد: این جشن با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی در راستای رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت در حال انجام است و امسال این مناسبت ملی با تغییر رویه در روند اجرایی بصورت جشن همگانی و با امکان حضور خیرین و مردم نوع دوست برگزار می شود.

سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز  اظهار داشت: امسال در معابر و میادین شهرستان در سطح گسترده پایگاه جمع آوری نداریم و رویکرد جدید این نهاد در جمع آوری هدایای مردمی، تعامل با خیرین، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان ها، اصناف،  هیات های مذهبی، پزشکان، حامیان و گرو ه های تولید کننده لوازم التحریر، کیف و کفش به منظور تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است.

وی درپایان گفت: شماره حساب 0105721291007بنام مشارکت های مردمی  نزد بانک ملی شعبه مرکزی نی ریز جهت دریافت کمک های مردمی و نیز شماره تلفن 53830454  برای پاسخگویی به سوالات و دریافت نظرات مردم اعلام می شود.

شایان ذکر است جشن عاطفه ها پیش از شروع سال تحصیلی با هدف مساعدت به دانش آموزان بی بضاعت برگزار می گردد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها