تعداد بازدید: ۲۱۳۳
کد خبر: ۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ - 2018 25 August
در دومین روز از هفته دولت در بخش مرکزی دو طرح توسط مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

امروز سوم شهریور ماه گلخانه تمام پیشرفته دکتر معانی با 3500 متر مربع مساحت با اعتبار 525 میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

این گلخانه از محل اعتبارات صندوق توسعه می‌باشد و ۴۴۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده است.

در این گلخانه ۴ تا ۵ نفر به صورت مستقیم  و بیش از 15 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

همچنین در این روز بوستان روستایی میبد به نمایندگی از 5 بوستان روستایی قلعه بهمن، خراسانی، هورگان، و تل مهتابی به بهره‌برداری رسید.

خداداد خسروپور رئیس شورای بخش مرکزی ضمن تشکر از مسئولان، کمک به کشاورزان از طریق تسهیلات، اعطای وام به دامداران سنتی، رفع آنتن دهی تلفن همراه، حل مشکل آب چندین خانواده و آسفالت شدن ورودی روستا را خواستار شد.

فرماندار نی ریز در مراسم افتتاحیه این بوستان روستایی گفت: شاید طرح هایی که در این مدت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد چندان از لحاظ ریالی زیاد نباشد اما همین که تجهیزاتی برای بچه‌های روستا در نظر گرفته می‌شود که تفاوتی از نظر نوع با پارک‌های شهر ندارد یک مزیت است.

محمدرضا امیری گفت: خشکسالی سبب شده تا آب شرب در روستاها با مشکل روبرو باشد اما در بخش مرکزی 19 روستا از طریق آبفا شهری آب رسانی می‌شوند.

در همین سال گذشته روستای میبد گازرسانی شد و لایروبی قنات آنها در حال انجام است.

تلاش خواهیم کرد تا مشکلات مطرح شده را به بهترین شکل ممکن حل کنیم و بحث ورودی روستا را با تأمین قیر رایگان انجام و از بخشداری مرکزی می‌خواهیم تا زیرسازی را انجام دهد.








نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها