تعداد بازدید: ۱۹۱۳
کد خبر: ۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ - 2018 13 August
مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: مراجع قانونی، مجوز ورود خانواده ها برای تماشای بازی تیم های قشقایی شیراز و مس رفسنجان در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز(میانرود) را صادر نکردند.
ایرنا/ مجید اسماعیلی بیان کرد: پیش بینی های لازم و زیرساخت ها برای ورود خانواده ها در این ورزشگاه ها فراهم شده و شرایطی را فراهم کردیم تا خانواده ها بتوانند این بازی را که افتتاح رسمی ورزشگاه پارس است از نزدیک تماشا کنند اما درخواست ما را شورای تامین استان فارس رد کرد.
وی اضافه کرد: این مرجع قانونی تنها برای رقابت های بین المللی اجازه ورود خانواده ها به ورزشگاه را می دهد.
مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: تمهیدات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این بازی فراهم شده است و تماشاگران می توانند به راحتی این دیدار را تماشا کنند.
ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز پس از 22 سال، یکشنبه 21 مرداد 97 شاهد دیدار رسمی مسابقه فوتبال است تا به انتظار دیرینه مردم شیراز پایان داده شود. 
دیدار تیم های قشقایی شیراز و مس رفسنجان در نخسیتن هفته از رقابت های فوتبال دسته یک کشور ساعت 10/ 19 دقیقه یکشنبه 21 مرداد 97 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر فصل 98 صعود می کنند.
تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز نمایندگان استان فارس در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال هستند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها