تعداد بازدید: ۳۶۰۶
کد خبر: ۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ - 2018 12 August
شروع ثبت ‌نام آزمون استخدامی وزارت نیرو / استخدام نمایندگی بنیاد ناجا در امور راهور/ استخدام دانشکده علوم پزشکی جهرم/ خبر استخدام جدید سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری/ استخدام سازمان آتش نشانی/ جزئیات آمار پذیرفته شدگان و ظرفیت استخدامی دستگاههای دولتی در پنجمین آزمون فراگیر

شروع ثبت ‌نام آزمون استخدامی وزارت نیرو (منبع: خبرگزاری ایلنا)

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو از فردا یکشنبه، 21 مردادماه توسط سازمان سنجش آغاز خواهد شد و در این دوره بیش از هزار و 500 نفر در شرکت‌های غیردولتی آب و برق جذب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر مهاجری با بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از فردا یکشنبه، 21 مردادماه اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نیرو از طریق سازمان سنجش برای شرکت‌های غیردولتی این وزارتخانه همچون توزیع برق، آب و فاضلاب و مدیریت بهره‌برداری از نیروگاه‌ها اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند تا 27 مردادماه اقدام به ثبت نام در این آزمون کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آزمون این دوره یک هزار و 517 نفر به استخدام وزارت نیرو درخواهند آمد، ادامه داد: بر این اساس 678 نفر در شرکت‌های توزیع برق، 750 نفر در شرکت‌های آب و فاضلاب و 89 نفر در شرکت‌های تولید برق حرارتی جذب خواهند شد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با اشاره اینکه آزمون این دوره استخدامی وزارت نیرو 26 مهرماه برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره، 22 شرکت توزیع برق، 28 شرکت آب و فاضلاب، پنج شرکت تولید برق حرارتی و 10 نیروگاه درخواست استخدام داشته‌اند که از این تعداد هزار و 341 نفر در مشاغل کارشناسی و 176 نفر در مشاغل تکنسین و کاردانی پذیرش خواهند شد.

مهاجری با اشاره به اینکه تمامی افراد جذب شده برای شرکت‌های آب و فاضلاب از مقطع کارشناسی خواهند بود، بیان کرد: از میان 176 نفر جذب شده در مشاغل تکنسین و کاردانی نیز 105 نفر برای شرکت‌های توزیع و 71 نفر برای شرکت‌های تولید نیروی برق خواهند بود.

 

وی افزود: بیشترین تعداد جذب نیرو در بین شرکت‌های آب و برق غیردولتی آبفای استان تهران با 200 نفر، توزیع برق استان خوزستان با 100 نفر، آبفای استان اصفهان با 81 نفر و توزیع برق سیستان و بلوچستان با 72 نفر خواهد بود.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با اشاره به اینکه جذب نیروی انسانی وزارت نیرو فقط از طریق آزمون عمومی و فراخوان است، اضافه کرد: در این دوره حتی نیروهای شرکتی، حجمی و پیمانکاری نیز برای استخدام شدن بایستی از طریق فراخوان جذب وزارت نیرو شوند. البته در این بین امتیازاتی متناسب با تجربه افراد در نظر گرفته می‌شود که امیدواریم بتوانیم از جمع افراد با تجربه و با سابقه شرکت‌ها در مجموعه وزارتخانه استفاده کنیم.

مهاجری تاکید کرد: این افراد برای شرکت در آزمون از شرط سنی معاف هستند به این معنا که شاغلان شرکت‌های پیمانکاری و حجمی حداکثر با 15 سال سابقه و به تعبیری تا 45 سالگی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

استخدام تنها از طریق آزمون امکان‌پذیر است

وی ادامه داد: برای شاغلان در پست‌های سازمانی نیز سابقه‌ای بین 20 تا 25 سال در نظر گرفته شده است که افراد در صورت شرکت در آزمون و کسب نمره می‌توانند تبدیل وضعیت شوند. برای این افراد هم متناسب با تجربیات کاری آنها، امتیازی در نظر گرفته می‌شود و سپس با سایرین مقایسه می‌شوند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه پس از این تبدیل وضعیت مستقل نخواهیم داشت و همه افراد باید در فراخوان شرکت کنند، اظهار کرد: در خصوص جذب خانواده شهدا و ایثاگران، داوطلبان متناسب با ظرفیت 30 درصدی که قانون مشخص کرده است در آزمون شرکت می‌کنند و شرکت‌کنندگان این بخش در مقایسه با یکدیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

 

دعوت به همکاری نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در امور راهور استان فارس- 17 مرداد 97

نمایندگی بنیاد تعاون ناجا در امور راهور شعبه موسسه راهگشا در استان فارس جهت راه اندازی دفتر خدمات خودرویی و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت در شهرستان های پاسارگاد و سپیدان از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

 

با توجه به لزوم اجرای شاخص های طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی ونیل به اهداف کیفی دانشگاه نسل سوم گروه علوم و فن آوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نظر دارد از بین آقایان فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر کشور یکنفر کارشناس بصورت قراردادی جهت امور آموزشی و تحقیقاتی استخدام نماید.

الف: داشتن مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) شیمی تجزیه با تخصص در زمینه نانوذرات، الکتروشیمی و سنتز انواع نانو ساختارها

ب: اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر دولتی (10 دنشگاه برتر کشور) می باشد.

ج: داشتن حداقل پنج مقاله اصیل پژوهشی (original article) چاپ شده در ISI با ایمپکت بالاتر از پنج که در ان داوطلب فراخوان، نویسنده مسئول بوده باشد برای متقاضیان شرکت در این فراخوان الزامی است.

د: ارائه برنامه مدون در حوزه های نانوتکنولوژی پزشکی، تولید محصولات دانش بنیان و داشتن برنامه راهبردی پژوهشی

** لازم به توضیح است که جذب بصورت قراردادی است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید قرارداد منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت گروه علوم و فن آوری های نوین دانشگاه می باشد. ضمنان جذب کارشناس فوق پس از مصاحبه علمی و فرآیند بررسی صلاحیت های عمومی و گزینش انجام خواهد شد. افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

داوطلبان می توانند درخواست کتبی و رزومه (cv) خود به همراه مستندات مربوطه را حداکثر تا تاریخ بیست و یکم مرداد ماه 97 به آدرس زیر ارسال نمایند.

آدرس جهت ارسال مدارک: جهرم، خیابان استاد مطهری، بالاتر از دانشکده پرستاری، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، طبقه اول، معاونت آموزشی دانشگاه

کدپستی: 46199-74148

ایمیل: jazb@jums.ac.ir

تلفن تماس: 54340405-071

 

خبر استخدام جدید سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در مهر ماه (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور با اعلام اینکه موافقت اولیه برای 544 نفر را دریافت کردیم، گفت: آگهی جذب نیرو مهرماه صادر می‌شود.

رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام اینکه پیش‌بینی ما برای تامین نیرو این مجموعه بیش از 3 هزار نفر بوده است، گفت: قول اولیه برای جذب 544 نفر داده شده است و در مهرماه آگهی جذب نیروی انسانی صادر می‌شود که سهم استان مازندران هم 10 نفر است.

 

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلاتی که از قبل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان وجود داشت، اظهار کرد: طی چند روز اخیر با یک سری هماهنگی‌های انجام شده مشکل مجوز استخدامی‌های جدید حل شده است.

وی با بیان این که جذب نیازمند آزمون سراسری کشوری است، افزود: سازمان آتش‌نشانی اصفهان به صورت مستقل نمی‌تواند جذب نیرو داشته باشد اما با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه سال جاری، حداقل 179 نفر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جذب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص تعیین تکلیف آتش‌نشانانی که قرارداد آن‌ها تمام شده است، تصریح کرد: از آن جایی که به نیروی‌های واجدالشرایط احتیاج داریم، آتش‌نشانانی که شرایط را داشته باشند در خصوص تمدید قرارداد آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص اولویت و اهم برنامه‌های خود، گفت: اولویت‌های سازمان 2 بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است، اولویت سخت‌افزاری شامل ایجاد چند ایستگاه جدید و به روزرسانی ایستگاه‌های موجود و جذب نیروهای جدید است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: از آن جایی که آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود، باید برای آن‌ها و خانواده‌هایشان یک فضای پرنشاط به همراه رفاه و امکانات را فراهم کنیم که این شامل بخش نرم‌افزاری می‌شود.

 

جزئیات آمار پذیرفته شدگان و ظرفیت استخدامی دستگاههای دولتی در پنجمین آزمون فراگیر (منبع: خبرگزاری فارس)

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج پنجمین آزمون استخدامی در سایت سازمان‌ سنجش آموزش کشور اعلام شد.

پنجمین آزمون استخدامی صبح روز جمعه 15 تیرماه 97 با تعداد 427 هزار و 696 داوطلب که از این تعداد 268 هزار و 322 نفر زن و 159 هزار و 374 نفر مرد بودند،در 139 شهرستان و 234 حوزه امتحانی برگزار شد. داوطلبان برای اطلاع از نتایج خود باید شماره پرونده یا شماره داوطلبی داشته باشند.

جدول آمار ثبت نام و ظرفیت جذب و معرفی شدگان دستگاه های اجرایی در آزمون استخدامی

عنوان دستگاه اجرایی

تعداد داوطلب

حاضرین جلسه آزمون

ظرفیت جذب

تعداد معرفی شدگان

سازمان اوقاف و امور خیریه

3 هزار و 951 نفر

2 هزار و 986 نفر

100 نفر

241 نفر

وزارت امور اقتصادی و دارایی

3 هزار و 904 نفر

2 هزار و 810 نفر

45 نفر

119 نفر

سازمان شیلات کشور

2 هزار و 286 نفر

1 هزار و 901 نفر

138 نفر

255 نفر

وزارت راه و شهرسازی

33 هزار و 430 نفر

25 هزار و 424 نفر

270 نفر

718 نفر

سازمان دامپزشکی کشور

3 هزار و 218 نفر

2 هزار و 580 نفر

72 نفر

175 نفر

سازمان حفاظت محیط زیست

5 هزار و 453 نفر

4 هزار و 318 نفر

200 نفر

456 نفر

سازمان بیمه سلامت

637 نفر

442 نفر

15 نفر

44 نفر

وزارت آموزش و پرورش

373 هزار و 964 نفر

325 هزار و 191 نفر

17 هزار و 368 نفر

25 هزار و 426 نفر

سازمان ملی زمین و مسکن

858 نفر

518 نفر

2 نفر

6 نفر

جمع

427 هزار و 701 نفر

366 هزار و 170 نفر

18 هزار و 210 نفر

27 هزار و 440 نفر

براساس این گزارش، با توجه به ظرفیت پذیرش یا جذب 18 هزار و 210 نفر در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، تعداد 27 هزار و 440 نفر به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش معرفی شده‌اند.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها