تعداد بازدید: ۲۳۸۹
کد خبر: ۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 2018 04 August
کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت نی‌ریز از کمبود اعتبار و بودجه لازم برای تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خبر داد.
روابط عمومی آموزش و پرورش نی‌ریز: حسن سلطانی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار، شهرداری و اداره راه و شهرسازی که در احداث زمین چمن مصنوعی با آموزش و پرورش همکاری داشتند گفت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محله سادات با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش فارس و آموزش و پرورش نی ریز در زمینی به مساحت 800 متر مربع و در ابعاد 20 در40 پس از عقد قرارداد با پیمانکار احداث آن از تابستان 96آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های اعضای شورای معاونین اداره تاکنون حدود سیصد میلیون تومان برای زیر سازی، خاکبرداری و نصب چمن مصنوعی هزینه شده است.

سلطانی ضمن ابراز تأسف از روند تکمیل این پروژه ورزشی خاطرنشان کرد: برای تکمیل فازهای فنس کشی، ایمن سازی و جدول کشی، نصب پروژکتور و ساخت سکوی تماشاگران و در نهایت به بهره‌برداری رسیدن این زمین اعتباری نزدیک به هفتاد میلیون تومان لازم است که باید توسط آموزش و پرورش تأمین و هزینه شود که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود این پروژه مسکوت مانده است.

این مقام مسئول با عنوان این مطلب که زیرساخت‌های لازم برای احداث یک زمین چمن مصنوعی دیگر نیز فراهم می‌باشد از مسئولان آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌یار خواست تا با اختصاص اعتبار و کمک‌های خود به چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محله سادات زندگی ببخشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری و رشد و بالندگی و نشاط و شادابی فرزندان این دیار باشیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها