تعداد بازدید: ۳۳۲۴
کد خبر: ۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 2018 07 May
امروز صبح دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه مراسم تجلیل از معلمان نمونه و دبیران بازنشسته در شهرستان نی‌ریز برگزار شد.
به گزارش هورگان؛ در این مراسم که در سالن استادیوم شهدای نی‌ریز برگزار شد مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز در برابر معلمان سر تعظیم فرو آورد و گفت: سعی کردیم از مدیران سابق آموزش و پرورش نی‌ریز در این مراسم دعوت کنیم.

احمد قره‌چاهی با تقدیر از فرماندار نی‌ریز گفت: وی سبب شد تا وحدت پایدار در نی‌ریز شکل بگیرد.

وی تعداد معلمان فارس را 65 هزار نفر اعلام کرد که در مراسم روز معلم از 2 هزار معلم نمونه تقدیر می‌شود و از 45 معلم نمونه استانی یک نفر به نام حسین محمدی سهمیه نی‌ریز بوده است که تقدیر شد.

مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز خبر از افتتاح زمین فوتسال چمن مصنوعی سالن محله سادات داد که به زودی افتتاح می‌شود.

فرماندار هم همانند مدیر آموزش و پرورش در برابر جمعیت حاضر سر تعظیم فرو آورد و گفت: وظیفه شما معلمان ارتقاء سطح آگاهی جامعه و دانش‌آموزان می‌باشد. امروز جامعه به شما نیاز دارد.

در ادامه کلیپی از منوچهر فرج‌زاده دونده و معلم نی‌ریزی که سال گذشته توانست قول احداث یک مدرسه 12 کلاسه را برای نی‌ریز بگیرد پخش شد و در انتها قره‌چاهی از بی‌نتیجه بودن تلاش‌‌های شهرستانی برای اختصاص این سالن خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه نامه‌نگاری‌های فراوانی انجام شده است امید ما به پیگیری فرماندار نی‌ریز از طریق مدیرکل عمرانی استانداری می‌باشد و در صوری که به جواب روشنی دست پیدا نکنیم تمام اسناد را در نی‌ریزان فارس منتشر می‌کنیم.

در پایان امیری مدیرعامل معدن فرهنگیان هم پشت تریبون قرار گرفت و از اینکه باطله‌برداری از معدن را به فرهنگیان واگذار نمی‌کنند گلایه کرد و خواستار رسیدگی این موضوع از طریق نماینده مجلس شد.













غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
setoudeh
United States
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
خیلی این مراسمهای دولتی جالب شده! مسئولان به جای اینکه به کارمندان و کارگران و... لوح و هدیه بدهند از مسئولان ادارات هدیه میدهند. مراسم که نیست شده خاله بازی مسئولان است!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
خاله بازی رو خوب اومدی!!!
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها