تعداد بازدید: ۳۳۷۸
کد خبر: ۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 2018 06 May
در این سفر نماینده شرکت جهاد نصر در پروژه مسیر خرامه - نی ریز متعهد شد فاز اول این مسیر را حداکثر در دو ماه آینده تکمیل و برای افتتاح در هفته دولت سال 97 آماده کند.
مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در سفر به شهرستان خرامه مصوب کردند طرح کمربندی اتصال جاده خرامه-نی ریز به محور شیراز-خرامه حداکثر45 روز آینده بررسی ودر صورت نیاز به تجدید نظر بازنگری و پس از مصوب و نهایی شدن درسال 97 به مناقصه گذاشته شود.

در این سفر نماینده شرکت جهاد نصر در پروژه مسیر خرامه - نی ریز متعهد شد فاز اول این مسیر را حداکثر در دو ماه آینده تکمیل و برای افتتاح در هفته دولت سال 97 آماده کند.

این گزارش حاکی است با پیگیری های فرهاد جهانخواه فرماندار خرامه و داریوش اسماعیلی نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی و علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برای بررسی وضعیت موجود و رفع مشکلات حوزه ‌راه از محورهای ارتباطی این شهرستان دیدن کردند.
انجام مطالعه طرح احداث کمربندی اتصال محور خرامه ــ نی ریز به جاده کربال و اعلام نظر نهایی، اجرای پروژه روشنایی بلوار ورودی شهر خرامه از سمت شیراز با مشارکت راهداری، اداره برق و شهرداری و مطالعه طرح احداث جاده خرامه ـ استهبان از طریق گردنه بزن و اخذ مجوزهای لازم حداکثر در 6 ماه آینده از دیگر مصوبات این سفر بود.

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=15237044
همچنین در این سفر مصوب شد برای ارتقای جاده خرامه ــ مرودشت و ارتقای این محور ارتباطی به جاده اصلی که از مصوبات سفر استاندار فارس است اقدامات لازم صورت گیرد.

اصلاح و آسفالت راه ارتباطی روستای معزآباد گورگیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی، احداث پل ارتباطی روستای معزآباد گورگیر و اتصال این روستا به سلامت آباد کربال در سال جاری، احداث پل ارتباطی روستای صادق آباد توسط اداره کل راه و شهرسازی و تکمیل طرح اصلاح تقاطع حادثه خیز امامزاده عقیل(ع) از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین در این سفر تصویب شد اداره کل راه و شهرسازی در خصوص اصلاح پیچ حادثه خیز مسیر سروستان ــ خرامه (سه پلی) طرح اصلاحی را آماده و با هماهنگی شرکت ساخت و توسعه این پروژه را اجرایی کند.

تامین قیر دهیاری ها و شهرداری هایی که در مسیر تردد برون شهری هستند توسط اداره کل راه و شهرسازی، احداث راه روستایی نورآباد ــ نصرت از محل اعتبارات ملی و استانی، اجرای قیر برای اجرای روکش آسفالت جاده زین آباد به میزان 150 تن و در اختیار گذاشتن 200 میلیون تومان به راهداری شهرستان خرامه برای تعمیر و اصلاح پل های جاده کربال به مرودشت از دیگر مصوبات این سفر یک روزه بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها