تعداد بازدید: ۱۵۶۰
کد خبر: ۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ - 2018 28 April
امروز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه جمعی از کارگران اتحادیه‌های کارگری، کارخانه‌ها و پیمانکاران به دعوت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار نی‌ریز دیدار کردند.
به گزارش هورگان: در این جلسه کارگران رفع مشکلات معیشتی، اصلاح حقوق و رساندن آن به خط فقر که 3  میلیون تومان می‌باشد، رفع تبعیض‌ها در مسائل درمانی و آموزشی، پر رنگ‌تر شدن بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگاه‌ها و کارخانجات، اجرای طرح طبقه‌بندی کارگران،   رسیدگی به ایمنی و بهداشت کارگران، اصلاح سامانه مشاغل سخت که به صورت پایلوت در استان فارس اجرایی شده است.

در ادامه جابری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قوانین اداره کار گفت: اینکه عنوان می‌شود قانون حامی کارگر است به هیچ عنوان درست نیست و قانون هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می‌کند.

وی توضیحاتی در رابطه با مسائل مطرح شده داد و گفت: نی‌ریز با این وسعت دارای یک بازرس است اما با همین شرایط بازرسی‌ها انجام می‌شود.

جابری وعده داد تا در سال 1397 سامانه مشاغل سخت به روز شود.

وی از اجرای طرح طبقه‌بندی کارگران در نی‌ریز خبر داد.

فرماندار نی‌ریز در این جلسه با تأکید بر رفع مشکلات کارگران گفت: اینکه روز کارگران یک روز بین‌المللی می‌باشد نشان از اهمیت کار شما دارد. اگر وضعیت تولید رونق بگیرد بی‌تردید مشکلات اقتصادی شما هم مرتفع خواهد شد.

عباسی رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی در این جلسه از عدم اختصاص سهمیه بیمه کارگران در سال گذشته خبر داد و از فرماندار و نماینده مجلس درخواست کرد تا این مسئله را پیگیری کنند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها