تعداد بازدید: ۱۴۸۸
کد خبر: ۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ - 2018 24 April
کار ساخت درمانگاه سیدالشهدا نی‌ریز سوم خردادماه تمام می‌شود.

محمد جلالی/ نی‌ریزان فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه با اعلام این خبر گفت: مجموعه درمانگاه سیدالشهدا زیر نظر مؤسسه تأمین درمان بسیجیان است. این مؤسسه در سال گذشته حدود ١٠ پروژه را در کشور داشته است. 


این پروژه ١٤ ماه پیش کار ساختش شروع شده و طبق برنامه‌ زمانبندی شده باید تا پایان شهریورماه امسال ساختمان تحویل داده شود اما با توجه به پیشرفت ٩٥ درصدی کار بنا داریم سوم خرداد ساختمان را تحویل دهیم.


سرهنگ محمدجواد ثواب در خصوص ویژگی‌های درمانگاه گفت: این درمانگاه دارای ١٢٥٠ مترمربع زیربنا می‌باشد و در بخش ریز زمین آن رادیولوژی، سونوگرافی و یک آزمایشگاه مجهز دیده شده است.


در همکف ساختمان فیزیوترابی، ٥ مطب پزشک متخصص، داروخانه، تزریقات خواهران و برادران و اتاق احیاء می‌باشد.


در طبقه اول چشم‌پزشکی، قلب، ٣ مطب برای پزشکان متخصص، دندان‌پزشکی خواهران و برادران با ٦ یونیت دندان‌پزشکی، و سوئیت ویژه پزشک در نظر گرفته شده است. 
وی در رابطه با تجهیز درمانگاه گفت: در این رابطه مشکلی وجود ندارد و به محض اتمام کار تجهیز آن آغاز خواهد شد. 


ثواب درخصوص تجهیزاتی که قرار است در این درمانگاه استفاده شود گفت: تا جایی که امکان داشته باشد از تجهیزات ایرانی اما با کیفیت استفاده می‌شود. ما در امر ساخت و ساز هم به این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم و تا جایی که مقدور بود سعی کردیم از تولیدات شهرستان و افراد داخل در شهر استفاده کنیم.


ثواب در رابطه با جذب متخصصان گفت:‌ پس از اتمام ساخت، مدیر این درمانگاه تعیین خواهد شد و وی به دنبال کسب مجوزهای لازم خواهد بود. اما آنچه که مسلم است باید تا جای ممکن از ظرفیت شهرستان استفاده شود.


وی با تقدیر از مسئولان شهرستانی به ویژه آیت‌ا... فقیه امام جمعه و عضو خبرگان رهبری یاد و خاطره مهندسان صداقت، زارع و بیران‌زاده ناظران این طرح که در حادثه هواپیمایی یاسوج جان خود را از دست دادند، گرامی داشت.


ثواب همچنین از شهرداری نی‌ریز درخواست کرد تا نسبت به اجرای فضای سبز و پارک در مجاورت این درمانگاه اقدام کنند. البته این طرح توسط آنان با عنوان «پارک شمس‌المعالی» دیده شده اما نیازمند آن است که هر چه سریع‌تر اجرایی شود.


وی در پایان رقمی که برای ساخت این درمانگاه خرج شده را یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان اعلام کرد.

 


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها