تعداد بازدید: ۲۱۷۲
کد خبر: ۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 2018 07 April
در یک عملیات پلیسی، 121 کیلو حشیش در نی ریز کشف شد.
حسین قانع:  با این کشف، آمار کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز در سال جاری به بیش از 475 کیلو افزایش یافت.

 بنابر اعلام رئیس دادگستری شهرستان نی ریز، مأموران پیلس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یک عملیات توسط این نیرو که عصر روز جمعه 17 فروردین ماه صورت گرفت موفق شدند مقدار 121 کیلو حشیش را از قاچاقچیان کشف کنند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: در این عملیات که ساعت 16 دیروز انجام شد، با اقدامات پلیسی گشت های نامحسوس مبارزه با مواد مخدر، آنها به یک خودرو که در مسیرهای خاکی اطراف پاسگاه انتظامی قطرویه تردد می کرد، مشکوک شدند. مأموران همچنین متوجه شدند یک خودرو اسکورت نیز این محموله را کنترل و همراهی می کند. زمانی که قاچاقچیان متوجه شدند محور های اصلی بسته شده، به سمت روستای حسن آباد پشتکوه متواری شدند و زمانی که قصد عبور از گردنه قدیم حسن آباد را داشتند، در این گردنه متروک، قاچاقچیان و اسکورت های آنان همگی دستگیر شدند. در این عملیات 121 کیلو حشیش همراه با 5 قاچاقچی جوان دستگیر شده و دو پژو 405  نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

 حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه متأسفانه قاچاقچیان دستگیر شده، همگی جوان و از اهالی استانهای شرقی کشور هستند گفت: در 17 روز نخستین سال جاری تا کنون بیش از 475 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها