تعداد بازدید: ۶۵۸۱
کد خبر: ۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ - 2018 04 April
مرگ مرد و زن جوان در حادثه ترافیکی شب گذشته، تعداد کشته‌شدگان 14 روز نخست امسال در جاده‌های نی‌ریز را به 5 نفر رساند.
حسین قانع: در سومین حادثه ترافیکی مرگبار سال جاری که شب گذشته در محور نی‌ریز- حاجی‌آباد روی داد، زن و مرد جوانی از اهالی شهرستانهای استان فارس در دم فوت کردند و نفر سوم نیز با وضعی وخیم به مراکز درمانی فارس منتقل شد.

بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، سومین حادثه ترافیکی منجر به فوت در سال جاری، ساعت 21:30 سه‌شنبه 14 فروردین رخ داد. این حادثه ترافیکی بین روستاهای حاجی‌آباد و سورمه نی‌ریز و در حالی که یک پژو پارس با 3 سرنشین به طرف نی‌ریز در حرکت بود، اتفاق افتاد. 

محمد‌حسین کچویی گفت: در این حادثه ترافیکی، خودرو پژو پارس از جاده منحرف شد و به درون یک پل سقوط کرد. بر اثر این حادثه 2 زن و مرد سرنشین خودرو متولد سال 1370 در دم فوت کردند. راننده 29 ساله نیز به دلیل ضربات متعدد و ضربه مغزی بیهوش شد. این مصدوم کمکهای اولیه و درمانی را دریافت کرد و به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال یافت. 

به گفته محمد‌حسین بخش‌پور مسئول اتفاقات بیمارستان شهدای نی‌ریز، مصدوم که وضع وخیمی داشت، پس از دریافت اقدامات درمانی و معاینه توسط متخصصان، دقایقی پس از نیمه‌شب به بیمارستان ولی‌عصر فسا منتقل شد.

 به گفته یکی از کارشناسان پلیس راه نی‌ریز، دلیل این حادثه تخطی راننده خودرو از سرعت مطمئنه در سر پیچ بوده است.این خودرو با سرعت بسیار زیاد از جاده منحرف شده و با شدت تمام به درون یک پل سقوط کرده بود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها