تعداد بازدید: ۲۶۲۵
کد خبر: ۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ - 2018 26 March
در پنجمین روز فروردین :
نخستین محموله بزرگ مواد مخدر سال 1397، در یک تعقیب و گریز طولانی و با دستگیری یک قاچاقچی و کشف290 کیلو تریاک در نی ریز به پایان رسید.

بنابر اعلام فرمانده انتظامی نی ریز نخستین محموله بزرگ تریاک سالجاری در 5 فروردین و طی یک عملیات پلیسی که حدود یک ساعت به طول انجامید کشف شد. یک خودرو   ال 90 در حال انتقال یک محموله بزرگ تریاک از استانهای شرقی کشور به مرکز کشور است.

 سرهنگ عزیز برزگر گفت: این قاچاقچی برای فرار از ایست و بازرسی قطرویه و حضور کمتر در نی ریز، با استفاده از راههای فرعی شهرستان قصد دارد؛ این محموله را به مرکز استان برساند. اما این خودرو در ساعت 3 بامداد امروز (یکشنبه 5 فروردین) توسط مأموران انتظامی مشکان شناسایی می شود. مأموران این پاسگاه انتظامی به این خودرو دستور توقف می دهند. اما این خودرو بدون توجه و با سرعت بسیار زیاد اقدام  به فرار می کند. این خودرو  موفق می شود 70 کیلومتر را طی کند. اما سرانجام توسط تیمهایی از پلیس مبارزه با موادر مخدر و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان در نزدیکی شهر نی ریز لاستیک هایش زده می شود. با توقف خودرو، قاچاقچی 32 ساله کرمانی پیاده شده و در تاریکی اقدام به فرار می کند. اما پس از مدت کمی در کوههای نزدیک پلیس راه نی ریز دستگیر می شود. در بازرسی از این خودرو 290 کیلو تریاک کشف می شود. اکنون تحقیقات از این قاچاقچی در حال انجام است و خودرو نیز توقیف شد.

Image result for ‫مواد مخدر‬‎
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها