تعداد بازدید: ۳۲۳۳
کد خبر: ۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ - 2018 27 February
مربی با دانش نی‌ریزی با حضور در یک تیم آذربایجانی، به عنوان نخستین نی‌ریزی در کادر فنی یک تیم خارجی قرار گرفت.

چندی پیش او با حضور در کشور آذربایجان، با یک تیم دست دومی به نام دیناموباکو به توافق رسید و از سوی مدیرعامل این باشگاه که او نیز ایرانی است، به عنوان مدیر فنی معرفی شد.
به گفته شب‌دوست، این باشگاه فوتبال دارای چند بازیکن ایرانی است که با ترکیبی از بازیکنان آذربایجانی، یک تیم قدرتمند روانه مسابقات کرده است. باشگاه دیناموباکو به مدت یک سال است که تأسیس شده و در لیگ دو فوتبال آذربایجان حضور دارد.


این مربی نی‌ریزی هدف اصلی خود را اخد مدرک مربیگری درجه C  و B  اروپا عنوان کرد.


این برای نخستین بار در تاریخ فوتبال نی‌ریز است که یک مربی از نی‌ریز، به عنوان یکی از اعضای کادر فنی، در یک تیم خارجی فعالیت می کند.


یکی از مربیانی که همواره در طی چندسال اخیر به دنبال پیشرفت و دانش‌افزایی حرفه مربیگری در فوتبال بوده، بدون شک سعید شب‌دوست است که توانسته توانایی‌های خود را در این عرصه به خوبی نشان دهد.


شب‌دوست آخرین مدرک مربیگری خود را در کشور برزیل، در کلاس B  گرفت و در تیم‌های پایه شروع به فعالیت کرد.


از کارنامه درخشان سعید شب‌دوست در کسوت مربیگری، می‌توان به قهرمانی با تیم پرسپولیس نی‌ریز در رقابتهای جام حذفی شهرستان اشاره کرد که آخرین قهرمانی این مربی در نی‌ریز محسوب می‌شود.


شب‌دوست در دوران بازیگری، مدت کوتاهی را به عنوان دروازه‌بان در تیم ملوان بندر انزلی بازی کرد. 


او همچنین به عنوان سرمربی یکی از تیمهای استان بوشهر که در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر حضور داشت برگزیده شد که به علت به توافق نرسیدن با مسئولان آن تیم، آنجا را ترک کرد.


مصاحبه اختصاصی ما با یحیی رازقی مدیرعامل باشگاه دیناموباکو را در شماره بعدی نی‌ریزان فارس بخوانید.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها