تعداد بازدید: ۲۹۸۷
کد خبر: ۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ - 2018 16 January
مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت های درمان استانهای فارس، مازندران، کردستان و کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی استانهای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می نماید.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ٩۶/١٠/٢۶ لغایت شنبه مورخ ٩۶/١٠/٣٠ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه نمایند.(شایان ذکر است روز جمعه مورخ ٩۶/١٠/٢٩ مراکز مذکوراز ساعت ٨ تا ١۴ فعال می باشند)

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٩۶/١١/۶ در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.

(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

شرایط عمومی:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

۴-دارابودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر

۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

۹- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۶/۱۰/۳۰ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۶/۱۰/۲۶ می باشد.

کارت شرکت در آزمون در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۰۴ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۰۵ در محل مدیریت درمان استان های مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۰۶ برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد  شد.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی اینجا کلیک کنید

جهت دریافت لیست مجوزهای آزمون استخدامی محلی سال ۹۶ اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز آزمون استخدامی محلی اینجا کلیک نمایید


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها