تعداد بازدید: ۲۲۷۹
کد خبر: ۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ - 2018 16 January
جلسه هماهنگی ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر شهرستان نی‌ریز با تشکیل 16 کمیته برگزار گردید.
روابط عمومی فرمانداری: این جلسه با حضور امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز و اعضای ستاد دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

امیری فرماندار در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دهه فجر بزرگترین و مهمترین جشن ملی ما و در واقع جشن استقلال و برپایی نظام جمهوری اسلامی است ضرورت دارد در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مناسبت ملی به بهترین شکل و به بهترین نحو برگزار شود.

فرماندار نی‌ریز برای برگزاری هر چه با شکوهتر برگزار شدن جشن انقلاب گفت: باید برای آن برنامه‌ریزی بکنیم و به عنوان یک تکلیف به آن نگاه کنیم. 

وی اظهار داشت: برنامه‌های این دهه در سال‌جاری باید خلاقانه و نوآورانه باشد و ارزشهای نظام به درستی در این برنامه‌ها تبیین شود و بستری باشد برای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان.

امیری با اشاره به اینکه محوریت اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مردمی باشد گفت: از نسل جوان در جهت اجرای برنامه‌های جذاب و تبیین اهداف نظام و فرهنگ انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر متعلق به قشر و جناح خاصی نیست افزود: رویکرد همه ما در برنامه‌های دهه مبارک فجر باید یک رویکرد ملی و در راستای ایجاد تحکیم وحدت باشد.

شایان ذکر است در این نشست کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تشکیل شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها