تعداد بازدید: ۳۰۷۱
کد خبر: ۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ - 2018 10 January
استخدام‌های جدید در بیش از 87 شرکت‌ دولتی و خصوصی در استان فارس

خبر ۱۸ دی ۹۶: احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بهمن ماه (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از موافقت نهایی سازمان اداری و استخدامی احتمال برگزاری آزمون در بهمن وجود دارد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به بهمن موکول شداسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضع پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: مذاکراتی با سازمان اداری و استخدامی داشته‌ایم و پس از آنکه این مذاکرات به نتیجه برسد احتمالا پایان دی ماه یا اواسط بهمن ماه آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره تعداد پذیرش نیرو در این  آزمون ادامه داد: هنوز به طور قطع نمی‌توان تعداد مشخص کرد اما با توجه به نیازسنجی که داشتیم و وضع موجود احتمالا ۱۵ هزار نیرو جذب کنیم.

چهاربند تصریح کرد: همچنان اولویت پذیرش نیرو در مقطع ابتدایی و بعد از آن هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است که البته رشته‌های مورد نیاز بعد از توافق با سازمان اداری و استخدامی مشخص می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در مورد اختلاف نظر با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در تعداد نیروهای فعال مشکلی نداریم و اختلاف نظر در رابطه با وزارتخانه است، چرا که در شاخص‌های نیازسنجی اختلاف‌نظر وجود دارد اما در حال رفع این مسئله هستیم.

مركز امور مشاوران حقوقي، وكلاء و كارشناسان قوه قضائيه، ‌از بين واجدين شرايط مندرج در اين آگهي نسبت به جذب متقاضيان اخذ پروانه كارشناس رسمي از طريق آزمون اقدام به عمل مي آورد.

الف) شرايط متقاضيان آزمون كارشناسي رسمي:

۱) تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.

۲) داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسي

۳) داشتن دانشنامه معتبر كارشناسي از دانشكده‌هاي معتبر داخلي يا خارجي (در حالت اخير، به شرط ارزيابي رسمي) در رشته مورد تقاضاي كارشناسي در هنگام ثبت نام بشرح مندرج در جدول شماره ۳. (مدارك تحصيلي معادل و مدارك داراي ارزش استخدامي پذيرفته نمي شود) ـ مدرك كارشناسي ارشد و دكتري در صورتيكه مدرك كارشناسي غيرمرتبط باشد قابل پذيرش نمی باشد.

۴) داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم برای آقایان هنگام اخذ پروانه کارشناسی.

۵) عدم سوء پيشينه مؤثر كيفري و عدم محروميت از حقوق اجتماعي.

۶) عدم اعتياد به مواد مخدر و سكرآور به تائيد سازمان پزشكي قانوني و عدم تجاهر به فسق.

۷) نداشتن سوء شهرت.

۸) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسي.

۹) عدم محكوميت به انفصال دائم از شغل كارشناسي براي متقاضيان.

۱۰) دارا بودن حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در رشته مورد تقاضا با مدرک لیسانس تا هنگام اخذ پروانه کارشناس رسمی.

۱۱) عدم اشتغال به وكالت يا كارشناسي رسمي در رشته هاي ديگر يا اشتغال به كارشناسي رسمي در كانون كارشناسان رسمي دادگستري

۱۲) داوطلبان بايد بومی استان حوزه قضائي انتخابي باشند.

تبصره : داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي شود كه داراي يكي از شرايط ذيل باشند:‌

i. مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهي مدرك ديپلم)

ii. افرادي كه در پنج سال اخير در استان مورد تقاضا سكونت داشته باشند. (با ارائه مدارك سكونت)

ب) نحوه ثبت نام:

۱) متقاضيان آزمون كارشناسي مي بايستي از تاريخ ۹۶.۱۰.۱۸ تا آخر وقت اداري روز ۹۶.۱۱.۸ به وب سايت مراجعه و ضمن مطالعه دقيق  شرايط مندرج در آگهي ، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

۲) هزينه آزمون مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ ريال مي باشد كه فقط از طريق وب سايت مذكور قابل پرداخت است.

۳) جهت ثبت نام صرفاً اسکن و بارگذاری یک قطعه عکس ۴*۳ با زمینه روشن (با حجم حداکثر ۱۵۰ کیلوبایت) کافی میباشد.

۴) نگهداری نسخه ای از فرم نتیجه ثبت نام تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در نزد متقاضی الزامی است.

تذکر مهم : کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از مجاز  شدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیراینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.

ج) زمان آزمون و نحوه اخذ كارت ورود به جلسه :

تاريخ توزيع كارت و زمان آزمون متعاقباً از طريق سايت ثبت نام اعلام مي گردد.

تذكرات مهم :

۱) وجه پرداختي بابت ثبت نام به هيچ وجه مسترد نخواهد شد .

۲) ايثارگران (جانبازان حداقل ده درصد(۱۰%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه) از اولويت مقرر و امتيازات مربوطه برخوردار خواهند بود.

۳) مشمولين بند ۲ ضروري است نسبت به اخذ و وارد نمودن کد ۱۲ رقمی ایثارگری در وب سایت ثبت نام اقدام نمایند.

۴) با توجه به اینکه «کارشناسی رسمی دادگستری» شغل محسوب نمیشود، کلیه افراد شاغل در موسسات دولتی و غیردولتی در صورت داشتن شرایط میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند و در صورت قبولی و طی مراحل قانونی موفق به اخذ پروانه «کارشناسی رسمی دادگستری» شوند.

۵) تغيير محل خدمت (حوزه قضایی) داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام به هيچ وجه مقدور نمي باشد لذا لازم است متقاضيان در انتخاب حوزه محل خدمت با توجه به شرايط و امكانات خود دقت لازم معمول نمايند.

۶) از آنجاکه پذیرش در آزمون بر اساس اولویت بومی متقاضیان انجام میشود لذا هر داوطلب فقط باید حوزه محل سکونت خود را که بومی آنجا هستند به عنوان حوزه قضایی انتخاب نماید.

۷) شرایط اختصاصی پذیرش رشته های کارشناسی رسمی در جدول شماره (۱) آمده است و داوطلبان چنانچه حائز شرایط مذکور میباشند ، اقدام به ثبت نام نمايند. پذیرش در آزمون منوط به کسب امتیاز لازم برای استان مربوطه است.

۸) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارك ارسالي از سوي داوطلبان ثابت گردد از فهرست داوطلبان يا پذيرفته شدگان آزمون حذف و در صورت صدور پروانه نيز پروانه آنان باطل خواهد شد.

۹) كارشناسان متقاضي تغيير حوزه اشتغال ، در صورتيكه امتياز لازم براي حوزه مورد تقاضا را كسب نمايند، پذيرش خواهند شد.

۱۰) امكان تغيير محل كارآموزي به حوزه ديگري غير از محل پذيرفته شده وجود ندارد و پذيرفته شدگان تا ده سال امكان انتقال به حوزه ديگري را نخواهند داشت.

هـ) نحوه انتخاب و آزمون:

۱) آزمون به صورت غیر متمرکز و منطقه ای برگزار خواهد شد لذا داوطلب باید در تاریخ اعلام شده نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه امتحان اقدام نموده و در زمان امتحان در محل حوزه ای که برای او تعیین میشود – که ممکن است لزوماً استان محل اقامت وی نباشد – حضور یافته و به سئوالات آزمون پاسخ دهد.

۲) مواد امتحاني براي رشته هاي كارشناسي:

الف) دروس تخصصي مربوط به رشته مورد تقاضا

ب) قوانين و مقررات مربوط به كارشناسي

۳) از پذيرفته شدگان در امتحان كتبي مصاحبه شفاهي بعمل مي آيد.

۴) پذيرفته شدگان در آزمون كتبي ، پس از بررسي صحت مدارك و طي مراحل مصاحبه و گزينش ، قبول قطعي محسوب مي شوند و قبولي در آزمون كتبي قبول قطعي محسوب نمي گردد.

۵) پذيرفته شدگان مصاحبه علمی پس از تایید صلاحیت های عمومی به کارآموزی معرفی می شوند. این افراد موظفند کارآموزی را در زمان تعیین شده شروع و به پایان برسانند. درصورت تأخیر غیرموجه بیش از یکسال در مجموع مراحل کارآموزی و تحلیف، قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد. مرجع تشخیص موجه بودن غیبت این مرکز می باشد.

۶)کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق وب سایت مرکز خواهد بود و متقاضیان موظف به پیگیری از این طریق می باشند و درصورت عدم اطلاع از هریک از مراحل مسئولیت آن متوجه متقاضی است و هیچگونه حقی برای تکرار هیچیک از مراحل فوق برای وی نخواهد بود و این مرکز هیچگونه تعهدی برای تکرار آن مراحل نخواهد داشت.

جدول شماره (۱): رشته های مورد پذیرش و شرایط اختصاصي آنها

كد رشته

عنوان رشته كارشناسي

شرايط اختصاصي هر رشته

۱

آتش سوزي و آتش نشاني

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي شيمي و يا ساير رشته هاي تحصيلي با ده سال تجربه مفيد مرتبط با رشته مورد تقاضا

۲

امور بانكي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي علوم بانكي و بانكداري، حسابداري و حسابرسي(کلیه گرایش ها)، مدیریت ( بانکی و مالی) ، اقتصاد(نظری،بازرگانی،پول و بانکداری) و يا دارا بودن هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري در بانك

۳

امور ثبتي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در رشته حقوق قضايي، امور ثبتي و نقشه برداري و يا هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري مرتبط با رشته مورد تقاضا در اداره ثبت اسناد و املاک

۴

امور گمركي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي امور گمركي ، مديريت (بازرگاني و مالي) حقوق (كليه گرايش ها) .

كاركنان گمرك با حداقل مدرك كارشناسي (كليه رشته ها) و ۱۰ سال سابقه كار در پست هاي فني گمرك (طبق احكام كارگزيني)

۵

اسلحه شناسي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي علوم و فنون نظامي- مديريت نظامي و علوم انتظامي

۶

بررسي اصالت خط، امضاء و اثر انگشت

دارا بودن دانشنامه ليسانس از دانشگاه علوم انتظامي و يا گرافيك با حداقل ۵ سال سابقه كار و آموزش در آزمايشگاه بررسي اسناد مجعول و مشكوك مركز تشخيص هويت ناجا و با هرنوع ليسانس با ده سال سابقه كاري در اداره تشخيص هويت

۷

برق، الكترونيك و مخابرات

دارا بودن دانشنامه ليسانس در رشته مهندسي برق (كليه گرايش ها)

۸

برق، ماشين و تأسيسات كارخانجات

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي مكانيك (كليه گرايش ها) ، مهندسي برق (كليه گرايش ها) و مهندسي صنابع (كليه گرايش ها)

۹

امور معادن

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي معدن، زمين شناسي- مهندسي نفت- مهندسي زمين شناسي

۱۰

تاسيسات ساختماني

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي مكانيك (كليه گرايش ها) و مهندسي برق (كليه گرايش ها)

۱۱

لوازم خانگي و اداري

هر نوع ليسانس با ده سال تجربه مفيد مرتبط با رشته مورد تقاضا

۱۲

كشاورزي و منابع طبيعي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي جنگلداري، آبخيزداري ، صنايع چوب،

گياه پزشكي، خاكشناسي، باغباني، زراعت، كشاورزي و منابع طبيعي، اقتصاد كشاورزي، زراعت و اصلاح نباتات، توليدات گياهي، اكولوژي كشاورزي، كشاورزي عمومي، مهندسي فضاي سبز، فيزيولوژي گياهان زراعي، بيو تكنولوژي كشاورزي،

۱۳

حسابداري وحسابرسي

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي حسابداري (کلیه گرایش ها) ، مديريت مالي و بازرگاني

۱۴

راه و ساختمان

دارابودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي مهندسي عمران(گرایش عمران، سازه ، راه)، مهندسی راه وساختمان ومهندسی معماری

۱۵

كامپيوتر و فن آوري اطلاعات

دارا بودن مدرك كارشناسي در یکی از رشته های كامپيوتر (سخت افزار یا نرم افزار)، برق گرايش الكترونيك، مخابرات و كنترل ، هوش مصنوعي ، رياضي، مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي سيستمهاي كامپيوتر

۱۶

وسائط نقليه موتوري زميني و تصادفات

۱ـ دارا بودن هر نوع دانشنامه ليسانس ( با ده سال سابقه كاري در راهنمايي و رانندگي و ارائه مدرك (كاردان فني) )

۲ـ مهندسي مكانيك با گرايش جامدات و مهندس خودرو

۱۷

امور نفقه

دارا بودن دانشنامه ليسانس حقوق كليه گرايش ها

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

 

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی جادو واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به دو نفر فروشنده (خانم) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان زند، پاساژ بحرین، فروشگاه جادوتلفن : 09173086624

 

به دو نفر استادکار ماهر و کارگر نیمه ماهر mdf در شیراز نیازمندیم.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09178700073

 

فروشگاه مبلمان نظریه واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به تعدادی فروشنده (خانم و آقا) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک شهید دستغیب، خیابان بلوط، کوچه 7 بلوطتلفن : 09370819900

 

مرکز تخصصی کاشت ناخن راشین واقع در ستارخانِ شیراز به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

یک نفر کوپ کار حرفه ای که در زمینه های بوتاکس و … تخصص دارد

۲

یک نفر که در زمینه های اصلاح، ابرو و وکس مهارت دارد

۳

یک نفر اپیلاسیون کار حرفه ای

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : ستارخان- مجتمع سیلورتلفن : 09171016064

 

به تعدادی نیروی MDF کار ماهر و نیمه ماهر جهت همکاری در فارس نیازمندیم.

شرایط: ترجیحا محدوده سنی زیر ۳۰ سال

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09170028912, 09177024574

 

یک شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتیِ شیراز به افراد ذیل با حقوق و مزایای مناسب نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

شرایط

۱

مهندس مکانیک

با حداقل ۵ سال سابقه کار و آشنا به نرم افزار طراحی

۲

مهندس مکانیک

آشنا به مونتاژ

۳

کارشناس ابزار دقیق

مسلط به plc

لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : resume.cv1395@chmail.irآدرس : شهرک صنعتی

 

یک موسسه بازرگانی معتبر واقع در شیراز جهت تکمیل کادر مالی خود از یکنفر دارای مدرک لیسانس حسابداری، ترجیحا آشنا به نرم افزار همکاران سیستم دعوت به همکاری می نماید.

شرایط: دارای ۳ سال سابقه کار مرتبط

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 36340472, 36341100

 

فروشگاه اینترنتی شیراز ۱۷۱۷ جهت تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

شرایط

۱

اپراتور کامپیوتر

برای ورود اطلاعات – آشنا به نرم افزار های آفیس و فتوشاپ

۲

منشی

خانم – آشنا به کامپیوتر و برنامه های کاربردی

۳

پیک موتوری

با حقوق مکفی – ظاهری آراسته، خوش بیان و جوان

۴

بازاریاب

آشنا به مسیر های شهری، مستعد و منظم

۵

نیروی انبار

منظم و مرتب

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان آبیاریتلفن : 09172274059, 38305850

 

یک شرکت معتبر در زمینه آرایشی بهداشتی با داشتن نمایندگی چندین برند معروف در استان فارس و بوشهر جهت ارتقاء فروش خود خواستار تعدادی بازاریاب و حسابدار است.

(مراجعه فقط بصورت حضوری)

ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ حضرتی- کوچه 5تلفن : 093311966349, 37367566

 

مجموعه باغ و رستوران کندو واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار (خانم یا آقا) نیازمند است.

مراجعه حضوری: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۴ الی ۱۸

(اعتبار آگهی یک هفته)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان منصور آباد، کوچه 14، بلوار بهشت، آخر خیابان منصور اباد، کوچه 14، بلوار بهشت آخر کوچه باغ و رستوران کندوتلفن : 09391827670, 36363577

 

یک آژانس هواپیمایی واقع در شیراز به کارمند تور خارجی و حسابدار با سابقه کار مرتبط نیازمند است.

لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : mja_h313@yahoo.com

 

خانه مسافرت هجرت واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

توضیحات

۱

همکار خانم جهت رزرواسیون

با سابقه کار

۲

طراح سایت

خانم

۳

نیروی خدماتی

آقا – بصورت ۲۴ ساعته

۴

نیروی خانه دار

با سابقه کار

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : چهارراه هجرت، کوچه 12، جنب مهمانپذیر صفاتلفن : 07132224031

 

یک مغازه واقع در شیراز به نیروی ماهر جهت خرد کرن مرغ و شاگرد نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : صنایع- روبروی شیمی گیاهتلفن : 09170908375

 

یک داروخانه دامپزشکی واقع در خیابان ۲۲ بهمنِ شیراز به کارگر ساده آقا ۱۸ تا ۲۵ ساله نیازمند است.

(مراجعه فقط حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ 22 بهمن- سه راه مدبر- نبش کوچه چاپارخانه

 

شرکت سردساز واقع در بلوار عدالتِ شیراز به نیروی جوشکار ماهر با حقوق و مزایای طبق اداره کار و بیمه بعد از دو ماه نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار عدالت- پشت پمپ بنزین- ابتدای خ صلح- سمت چپتلفن : 38251315

 

یک شرکت فنی و مهندسی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر همکار خانم برای انجام امور اداری و مالی، مسلط به نرم افزار آفیس، ورد و اکسل و همچنین آشنا به امور حسابداری نیازمند است.

جهت تعیین وقت مصاحبه حضوری با شماره تلفن های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09176371122, 09171204560

 

فست فود لادن واقع در خیابان زندِ شیراز به تعدادی کارگر مجرب بصورت تمام وقت و نیمه وقت نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

سالن دار

۲

تحویل غذا

۳

صندوقدار خانم

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ زند- نبش خ رودکیتلفن : 09372348770

 

مرکز توانبخشی مهد آسایش واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل (فقط خانم) نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

روانشناس بالینی

۲

آشپز

۳

مددکار اجتماعی

۴

نیروی خدماتی

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار مطهری جنوبی، خیابان گلچین غربی، کوچه 9تلفن : 38331916

 

به تعدادی پیک موتوری و کارگر ساده جهت همکاری در شیراز نیازمندیم.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان مشیر فاطمی، کوچه 3تلفن : 09177142962, 09172170288

 

شرکت مهندسی سایبان واقع در بلوار امیرکبیرِ شیراز جهت تکمیل کادر خود به حسابدار خانم دارای روابط عمومی بالا و تحصیلکرده نیازمند  است.

ساعت کاری ۹ الی ۱۷

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار امیرکبیرتلفن : 38333172

 

به تعدادی نیروی حسابدار جهت همکاری در فارس نیازمندیم.

از متقاضیان خواهشمند است رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : parsamohammad2014@yahoo.com

 

مجتمع صنعتی جمشیدیان تولید کننده انواع پوره میوه و سبزیجات واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به  همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

تحصیلات

سابقه کار

جنسیت

تعداد

۱

مسئول فنی

کارشناسی به بالا

حداقل ۲ سال

خانم

۱ نفر

۲

منشی

دیپلم به بالا

—-

خانم

۱ نفر

۳

کارگر

دیپلم

—-

خانم / آقا

۶ نفر

۴

پرسنل جهت گروه بازرگانی

دیپلم به بالا

کارآمدی و فن بیان

خانم / آقا

۱۰ نفر

سرویس کارخانه در صورت استخدام از ایستگاه مترو شهید دستغیب به سمت کارخانه و برگشت می باشد.

جهت هماهنگی و مصاحبه با شماره تلفن اعلام شده تماس حاصل نمایید.

در صورت تمایل رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نماییئد.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : jamshidianindustrialco@gmail.comآدرس : شیراز، جاده نیروگاه، بعد از منطقه ویژه اقتصادی، کیلومتر 5 نیروگاه، سمت چپ، مجتمع صنعتی جمشیدیانتلفن : 09177423499

 

یک سونوگرافی و رادیولوژی واقع در شیراز به تایپیست حرفه ای، مسلط به زبان انگلیسی و اصطلاحات پزشکی دارای سابقه کار نیازمند  است.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09304207061

 

یک مرکز ارتوپدی فنی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارگر ساده و جوان (آقا – مجرد) نیازمند است.

ساعت کاری: بصورت دو شیفت

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : رحمت آباد، کوچه 28تلفن : 36263107

 

یک هایپرمارکت واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر صندوقدار (خانم) نیازمند است.

ساعت کاری: شیفت عصر

مزایا: با حقوق ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار هفت تنانتلفن : 09381313842, 32288299

 

سوپر مارکت فردوسی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به دو نفر نیروی جوان (آقا) نیازمند است.

(مراجعه فقط بصورت حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : دروازه اصفهان، ابتدای خیابان فردوسی، هایپرمارکت فردوسیتلفن : 09129171120, 09179104396

 

شرکت کدبانو (دلپذیر) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر در سراسر کشور می نماید:

ردیف

عنوان شغل

توضیحات

۱

مهندس صنایع غذایی

با مدرک فوق لیسانس صنایع غذایی از دانشگاههای معتبر دولتی
سابقه کار مرتبط با کنترل کیفیت
ترجیحا آقا
جهت کار در استان البرز
با امکان اسکان در استان البرز یا تهران

۲

کارشناس شیمی

با مدرک فوق لیسانس شیمی از دانشگاههای معتبر دولتی
سابقه کار مرتبط با تولید
ترجیحا آقا
جهت کار در استان البرز
با امکان اسکان در استان البرز یا تهران

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : info@kadbanooco.comتلفن : 02634718100 الی 8 داخلی 120

 

از افراد واجد شرایط ذیل جهت همکاری در مجتمع بزرگ خلیج فارس واقع در شیراز دعوت به همکاری می نماییم:

ردیف

عنوان شغلی

جنسیت

شرایط

۱

حسابدار

خانم

مسلط به نرم افزار شایگان

ساعت کاری: بصورت نیمه وقت

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک گلستانتلفن : 09177009969

 

بازرگانی کاشی و سرامیک بیات پور واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

جنسیت

شرایط

مزایا

۱

کارشناس و مسئول فروش

یکنفر خانم

آشنایی با کامپیوتر

راوبط عمومی خوب و توانایی فروش در دفتر نمایشگاه

ساعت کار: ۹ صبح الی ۱۴ و عصر ۱۶ الی ۱۸

حقوق و مزایای اداره کار + بیمه

ساعت مراجعه حضوری: ۹ صبح الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۸

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : bayatpourceramco@gmail.comآدرس : چهار راه سرباز به سمت شرکت نفت-ساختمان ایران خودرو بیات -طبقه 5- بازرگانی کاشی و سرامیک بیات پورتلفن : 09172208004, 07138393553

رستوران سنتی شرزه واقع در خیابان طالقانیِ شیراز به چند نفر ظرفشور خانم با حقوق بالا نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ طالقانی- خ مسجد وکیل- جنب بانک ملتتلفن : 32229656, 32246648

 

پخش بیسکویت جمانه واقع در محدوده دروازه کازرونِ شیراز استخدام می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

مزایا

۱

بازاریاب خانم و آقا

۶ نفر- حقوق ثابت+ پورسانت+ ایاب و ذهاب+ پاداش+ بیمه+ حق ماموریت

۲

راننده

۱ نفر- حقوق ثابت+ پاداش+ بیمه

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : دروازه کازرون- اول مشیر کهنه- فروشگاه فلاحتلفن : 09125257013, 32249199

 

کارخانه زرین واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به دو نفر همکار خانم برای امور حسابداری نیازمند است.

مزایا: با حقوق توافقی و تمامی مزایا

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک صنعتی بزرگتلفن : 09120360906, 37733001

 

یک گلفروشی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به دو نفر نیروی گل پیچ ماهر یا نیمه ماهر (آقا) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : چهاراه فضیلتتلفن : 09172011986

 

یک موسسه حقوقی واقع در پارامونتِ شیراز به منشی مسلط به کامپیوتر با فن بیان بالا نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : پارامونتتلفن : 09177178324

 

مجتمع سنگ سپاهان واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

بازاریاب تلفنی خانم

۲

کارپرداز خانم

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بعد از زیرگذر گلستان، روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس، جنب باسکول دهقانتلفن : 09175531317, 36211568

 

یک شرکت مهندسی واقع در محدوده زرهیِ شیراز جهت تکمیل کادر خود به نیروی ذیل نیازمند است:

عنوان شغلی

جنسیت

شرایط

کارگر ساده

آقا

حداقل دیپلم- ترجیحا دارای مدرک تحصیلی عمران و دارای خودرو وانت یا پراید باشد

(مراجعه فقط بصورت حضوری از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و اعتبار آگهی ۳ روز می باشد)

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شیراز- زرهی- خ باغ حوض- کوچه 8- پ 439تلفن : 09177150763

 

مجموعه غذایی آلپ واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

آشپز فرنگی

۲

کمک آشپز

۳

نیروی خدماتی

۴

ظرف شوی

۵

صندوقدار

۶

باریستای کافه

۷

سالن دار

۸

پیک موتوری

۹

سالاد زن

ساعت مراجعه حضوری: از ساعت ۱۶ الی ۱۹

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : همت جنوبی، ابتدای کوچه 15تلفن : 36321366, 36321365

 

به افراد ذیل در خیابان نادرِ شیراز نیازمندیم:

ردیف

عنوان شغلی

شرایط

۱

منشی

خانم- بصورت نیمه وقت- دارای سابقه کار حسابداری- با حقوق ۶۰۰ هزار تومان

۲

انباردار

آقا- حداکثر سن ۳۵ ساله- حقوق ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان نادرتلفن : 09171030772, 38311180

 

شرکت پرتو پارس واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به تعدادی برنامه نویس به شرح ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

تعداد

توضیحات

۱

برنامه نویس اندروید

۲ نفر

آماتور و حرفه ای

۲

برنامه نویس MVC

۲ نفر

آماتور و حرفه ای

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان پوستچی، کوچه 3، مجتمع خوارزمی، طبقه 3، واحد 2تلفن : 32301902(داخلی 104)

 

شرکت کولر هوایی آبان واقع در شیراز به افراد ذیل نیازمند است:

کد شغل

عنوان شغلی

رشته تحصیلی

شرایط

۲۰۱

تکنسین مکانیک

دیپلم و فوق دیپلم مکانیک یا رشته های مرتبط

آشنایی با تعمیر ماشین آلات صنعتی- ترجیحا ۲ سال سابقه کار مرتبط

متقاضیان درخواست خود را با سوابق، مدارک و عکس به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و در قسمت subject کد شغل را اضافه نمایید.

لازم به ذکر است به سوابق غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : jobvacancy@abanaircooler.com

 

شرکت آسانسور خلیج فارس واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر منشی (خانم) آشنا به کامپیئتر نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : چهارراه باهنرتلفن : 09171042114, 38240584

 

به یک نفر کارگر ماهر جهت کلیه کارهای میل لنگ تراشی در شیراز نیازمندیم.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09171282583, 09384112583

 

کالای پزشکی امیدوار طب واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار (خانم) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان شهید فقیهی(صورتگر)تلفن : 09173025423, 07132349165

 

مجموعه خوراک الماس واقع در محدوده باهنر جنوبیِ شیراز به یک نفر صندوقدار خانم نیازمند است.

(مراجعه حضوری از ساعت ۱۶ الی ۲۲)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : باهنر جنوبی- بلوار زاگرس شرقی- جنب کوچه 19تلفن : 09173040943, 38371542

 

شرکت هواپیمایی سفر بازار آسمان پارس واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود در واحد رزرواسیون و بازرگانی از افراد واجد شرایط ذیل  دعوت به همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

مدرک تحصیلی

توضیحات

۱

واحد رزرواسیون و بازرگانی

دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس

تسلط کامل به زبان انگلیسی – آشنا و علاقمند به صنعت هواپیمایی

از واجدین شرایط خواهشمند است رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : info@safarbaazaar.com

 

یک شرکت فعال در زمینه ساخت تجهیزات نفت و گاز واقع در شهرک صنعتی بزرگِ شیراز جهت تکمیل کادر کارگاهی خود به نیروهای ذیل  نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

۵ نفر کارگر ساده

۲

۴ نفر کارگر فنی

۳

۳ نفر جوشکار

۴

۲ نفر مونتاژکار

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک صنعتی بزرگتلفن : 09396318001

 

به آشپز ماهر در شیراز نیازمندیم.

ساعت تماس از ۱۰ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 37267907, 37257731

 

شرکت پارس اکسید واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار (خانم) با آشنایی کامل به کامپیوتر و نرم افزار های حسابداری  نیازمند است.

ساعت کاری: بصورت تمام وقت

ساعت تماس: ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : ناحیه صنعتی اکبرآباد شیرازتلفن : 32427056

 

کبابی گلپایگان واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر صندوقدار (خانم) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : میدان معلم، نبش همت جنوبیتلفن : 09173383547, 36310853

 

یک شرکت واقع در سورمَق آباده شیراز به مهندس مکانیک آقا با گرایش مکانیک خودرو جامدات- سیالات نیازمند است.

ساعت تماس ۹ صبح الی ۸ بعد از ظهر

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09395529506

 

بیرون بر اَپل واقع در محدوده صدرا شیراز به کارگر ساده آقا و دو نفر تحویلدار خانم نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : صدرا- خ مولاناتلفن : 09178098680, 36435433

 

یک شرکت تولیدی نئوپان واقع در شهرک صنعتی مصلحیانِ کازرون (استان فارس) جهت تکمیل پرسنل خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت  به همکاری مینماید:

عنوان شغلی

تعداد/ جنسیت

شرایط

۱- اپراتور دستگاه
۲-کارگر ساده

۱۰ نفر – آقا

دیپلم/ فوق دیپلم فنی- سن ۲۰ الی ۲۸ سال- دارای کارت پایان خدمت- بیمه تامین اجتماعی+ حقوق اداره کار

متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام به مدت یک هفته پس از درج آگهی به آدرس کارخانه واقع در آدرس اعلام شده بین ساعات ۹ الی ۱۵ بصورت حضوری مراجعه و یا با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل فرمایند.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : کازرون- شهرک شهید مصلحیان- خ کارفرماتلفن : 07142375992, 07142375991

 

یک سوپرمارکت واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارگر ساده همراه با موتورسیکلت نیازمند است.

شرایط: با ضامن معتبر

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09023881311, 36351865

 

یک کبابی بناب واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود به یکنفر شاطر نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09172613963, 09142794367

 

بیرون بر آشپز کده واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر آشپز ماهر (بصورت تمام وقت) و یکنفر تحویلدار ماهر نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار مدرستلفن : 09365323035, 37233465

 

گروه مُدام واقع در شیراز به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

شرایط

۱

انباردار کاشی

لیسانس- ۲ نفر- آقا- با مدرک بالاتر از لیسانس

۲

تحویلدار کاشی

حداقل دیپلم- ۱ نفر- مجرب و مسلط به لیفتراک

لطفا فقط در ساعات ذکر شده تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09376631446

 

به تکنسین فنی آقا دارای مدرک فوق دیپلم رشته های فنی جهت شیفت شب در شیراز نیازمندیم.

لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : modern_abzar@yahoo.com

 

لوازم یدکی فرانس پژو واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

دو نفر پیک موتوری

۲

یکنفر حسابدار

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : میدان صنایع به سمت گلستان، بین کوچه 2 و 4تلفن : 09174338060, 36355494

 

شرکت آوای مهرگان واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر منشی (خانم) بصورت غیر حضوری برای پاسخگویی به تلفن نیازمند  است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان ملاصدرا، کوچه 7، شرکت آوای مهرگانتلفن : 09172160929, 32337314

 

یک شرکت معتبر واقع در شهرک صنعتیِ شیراز به نیروی آقا با مدرک کارشناسی حسابداری جهت واحد مالی با حداقل ۲ سال سابقه کار  نیازمند است.

لطفا سوابق خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : jvacancy392@gmail.com

 

فروشگاه گلک واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر فروشنده (آقا) نیازمند است.

مراجعه حضوری

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : ملاصدرا، مقابل خیابان هدایت، فروشگاه گلکتلفن : 36474035

 

یک پخش مواد غذایی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر مدیر فروش با تجربه نیازمند است.

شرایط: دارای حداقل ۵ سال سابقه مدیریت در زمینه پخش مواد غذایی

ساعت مارجعه: ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۷

(مدت اعتبار آگهی یک هفته)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک صنعتی، میدان پنجم، خیابان پژوهش شمالی، فرعی 306، آخرین واحد سمت راستتلفن : 09175881012, 37742227

 

یک شرکت تولیدی سموم کشاورزی واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود به یکنفر نیروی آشنا به فروش بویژه تحقیقات بازار نیازمند است.

شرایط: دارای سابقه کار و آماده سفر به سایر استان ها

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 07132602015(داخلی 227), 07132602017(داخلی 227)

 

یک مجتمع ۲۲ واحدی واقع در شیراز به خانواده ای ترجیحا بدون فرزند جهت نگهبانی و نظافت بصورت ۲۴ ساعته با حقوق ماهیانه ۶۰۰  هزار تومان نیازمند است.

متقاضیان می توانند با ارسال پیامی حاوی نام و نام خانوادگی خود به شماره تلگرام اعلام شده و و دریافت فرم اطلاعات، تکمیل آن و ارسال فرم تکمیل شده برای شماره مذکور آمادگی خود را اعلام نمایند.

خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی خودداری نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09306404647 تلگرام

 

به یکنفر مهندس عمران، فارغ التحصل از دانشگاه معتبر دولتی جهت نظارت یکی از سد های شیراز نیازمندیم.

شرایط: دارای ۵ تا ۱۰ سال سابقه سد سازی

در صورت تمایل رزومه خود را به ایمیل یا شماره تلگرامی اعلام شده ارسال نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : edalati1356@gmail.comتلفن : 09337112400(تلگرام)

 

تولیدی تشک بالینو واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار (خانم)، آشنا به نرم افزار حسابداری نیازمند است.

شرایط: دارای حداقل ۲ سال سابقه کار

مزایا: با حقوق و مزایای اداره کار، بیمه و سرویس

جهت مصاحبه حضوری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایید.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک صنعتی ابتکار شمالی، خیابان 210تلفن : 37742396

 

وانت تلفنی آرا واقع در شهرک دستغیبِ شیراز به منشی خانم دارای فن بیان نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شهرک دستغیبتلفن : 09022010212

 

به یک نفر فروشنده خانم در مجتمع زیتونِ شیراز نیازمندیم.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : مجتمع زیتونتلفن : 09170213604, 07132350714

 

یک مطب پزشک واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر منشی (خانم) آشنا به زبان انگلیسی و کامپیوتر نیازمند است.

ساعت کاری: بصورت نیمه وقت عصر ها، روزهای زوج

ساعت تماس: ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۰

(اعتبار آگهی یک هفته)

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09170880284

 

پارکینگ وکیل واقع در شیراز به چند نفر کارگر ساده جهت نگهبانی با ضمانت معتبر نیازمند است.

ساعت کار ۹ صبح الی ۹ شب

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09335426458, 09179503234

 

به یکنفر حسابدار، آشنا به امور مالیاتی حقوق و دستمزد، ارزش افزوده، گزارشات فصلی، اظهارنامه، تحریر دفاتر، تهیه صورت های مالی جهت همکاری در شیراز نیازمندیم.

شرایط: دارای حداقل ۳ سال سابقه کار

مزایا: با حقوق ماهیانه ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خیابان 20 متری سینما سعدیتلفن : 09177184372

 

یک پخش مواد غذایی واقع در شیراز به تعدادی بازاریاب نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09177116404

 

یک تولیدی مبلمان واقع در شیراز به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

نجار

۲

رویه کوب مجرب

۳

کارگر ساده

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09373226863, 09172646209

 

یک فروشگاه لباس زنانه واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر فروشنده حرفه ای و مجرب (خانم) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : شیراز، خیابان عفیف آباد، مجتمع ستاره فارستلفن : 09120262670, 09177132672, 36283253

 

یک کارگاه تولیدی واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود به نیر های ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

۱

چرخکار ماهر

۲

اتوکار

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09302673706

 

هایپرمارکت سروش واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

ساعت کاری

توضیحات

۱

صندوقدار

بصورت نیمه وقت

خانم – دارای سابقه کار مفید، مسلط به کامپیوتر

۲

نیروی چیدمان

بصورت تمام وقت و نیمه وقت

خانم و آقا – دارای سابقه کار مفید

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار میرزای شیرازی (تاچارا)، روبروی بانک ملتتلفن : 09123863197, 36232042

 

گروه صنایع خوراکی دایان واقع در شیراز جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به نیروی تخصص ذیل نیازمند است:

عنوان شغلی

شرایط

ویزیتور فروش جهت کل استان فارس

حداقل ۲ سال سابقه کار مفید- دارای حسن سابقه و اخلاق

 

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09330263579, 32317369

 

فروشگاه خانه کودک واقع در خیابان فلسطینِ شیراز به فروشنده خانم، فعال و دارای فن بیان با حقوق توافقی نیازمند است.

(مراجعه فقط حضوری)

ساعت کار و تماس صبح ۹ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ فلسطین- چهار راه هدایت- فروشگاه خانه کودکتلفن : 32336034

 

یک حوزه فروش محصولات لبنی معتبر جنوب کشور جهت فروش محصولات خود در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد از افراد اوجد  شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

۱

فروشنده پخش مویرگی

۲

پروموتور (فروشنده) فروشگاه

۳

سرپرست فروش

۴

فروشنده تلفنی

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار امیرکبیر، پل امام حسین (ع)تلفن : 09366872060, 37210316

 

یک شرکت تولیدی معتبر واقع در شهرک صنعتی بزرگِ شیراز به تعدادی نیروی حسابدار حرفه ای با حداقل ۵ سال سابقه کار تولیدی، تسلط   کامل به امور مالیاتی و تحویل دفاتر قانونی بصورت تمام وقت نیازمند است.

متقاضیان واجد شرایط می تواند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

نمایش اطلاعات تماس

اطلاعات تماس : mohsenjafary20@yahoo.com

 

یک کارگاه سوهان پزی واقع در بلوار نصرِ شیراز به سه نفر نیروی آقا نیازمند است.

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار نصر- خ فضیلتتلفن : 09374939984, 09014752802

 

نمایندگی رنو محمدی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف

عنوان شغلی

۱

یکنفر کارشناس فروش خودرو – خانم

۲

یکنفر همکار آقا

 

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : بلوار امیرکبیر، نبش کوچه 49تلفن : 09173168465, 38221718

 

کامپیوتر مرکزی واقع در خیابان ملاصدرا شیراز به افراد ذیل نیازمند است:

ردیف

عنوان شغلی

شرایط

۱

پشتیبانی وب سایت و شبکه های اجتماعی

دو نفر- خانم یا آقا- دارای مدرک مهندسی It

۲

گرافیست ماهر

دو نفر- خانم یا آقا- جهت بخش طراحی

(مراجعه حضوری)

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : خ ملاصدرا- پاساژ ملاصدرا- پ 51 و 52تلفن : 36473428

 

تولیدی کوک واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به تعدادی خیاط ماهر خانم (مانتو دوز – وردست دکمه دوز) نیازمند است.

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : سه راه نمازی، جنب بازار کویتی هاتلفن : 09304793608, 37368320

 

فروشگاه عمده فروشی گیاهان دارویی شجاعی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر منشی (خانم) آشنا به امور حسابداری نیازمند  است.

مزایا: با حقوق ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان و بیمه

ساعت کاری: ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰ عصر

نمایش اطلاعات تماس

آدرس : میدان کوزه گری، بلوار ماذون قشقایی، روبروی درب جنوبی، مجتمع بازرگانان، فروشگاه عمده فروشی گیاهان دارویی شجاعیتلفن : 09173143094, 37524622

 

به دو نفر آرماتوربند و قالب بند ماهر با حقوق روزانه ۷۵ هزار تومان در شیراز نیازمندیم.

نمایش اطلاعات تماس

تلفن : 09337597533

 

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها