تعداد بازدید: ۲۵۹۰
کد خبر: ۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 2017 28 December
با تساوی و شکست تیمهای شهید بیاتی و رینگ اسپرت در لیگ برتر فوتسال فارس، هفته بسیار بدی روی دوش فوتسال نی ریز سنگینی کرد.

مجید پاکیزه دامن: رقابتهای لیگ برتر فوتسال فارس در حالی پنجشنبه 7 دی وارد هفته هشتم شد که هر دو نماینده نی ریز، ناکام از زمین خارج شدند.

تیم شهید بیاتی که حدود یک ماه در بیرون از خانه بازی کرده بود، این فرصت را داشت تا بتواند از امتیاز میزبانی استفاده لازم را برده و بتواند ناکامی های دور رفت را جبران کند.

شهید بیاتی که از برمن داراب پذیرایی می کرد، ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاد؛ اما در ادامه، با در دست گرفتن نبض بازی، این نتیجه را با زدن سه گل عوض کرد تا در آستانه برد در این دیدار قرار بگیرد؛ اما روی شلوغی مقابل دروازه در دقایق پایانی و روی تعلل بازیکنان خود، گل تساوی را پذیرفت تا در ادامه مسابقات، برای ماندن در لیگ تلاش کنند.

حسین مرادی مربی شهید بیاتی گفت: به دلیل آنکه بیشتر بازیکنان ما از تجربه پایینی برخوردار هستند، نتوانستند تا پایان، برای حفظ نتیجه تلاش کنند که این امر در بازی های قبل نیز مصداق همین موضوع بود.

مرادی افزود: امکان صعود از گروه  برای ما وجود ندارد و تنها تلاشمان بر این است تا بتوانیم در ادامه مسابقات، نتایج بهتری کسب کنیم.

اما دیگر نماینده نی ریز در حالی مقابل شهدای گراش قرار گرفت که در یک بازی بسیار ضعیف، با نتیجه 8 به 1بازی را واگذار کرد تا سنگین ترین شکست فصل را تجربه کند.

رسول خواجه زاده سرمربی رینگ اسپرت نبود چند بازیکن خود و نیمکت کم بار تیمش را علت به وجود آمدن این نتیجه عنوان کرد و گفت: روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها