تعداد بازدید: ۲۷۷۷
کد خبر: ۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ - 2017 27 November
اکران فیلم های روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته

سینما سلام در صورتی کار خود را شروع می‌کند که همه مسئولان از آن حمایت کنند.


امین قنبری نماینده کانون فرهنگی- مذهبی ذوالانوار در گفتگو با ما عنوان نمود: ‌تمام کارهای مقدماتی انجام شده است و آماده اکران فیلم‌های روز کشوری هستیم.


وی در رابطه با تجهیزات سینما سیار در نی‌ریز گفت: خوشبختانه این تجهیزات به نی‌ریز داده شده است اما اگر اقدام به راه‌اندازی ننماییم مانند دیگر شهرها این امکانات از ما گرفته خواهد شد. 


قنبری گفت:  هر هفته در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه می‌توانیم اکران داشته باشیم همچنین در خصوص اکران در مراکز بخش‌ها و حتی روستاها  با توجه به اینکه تمامی امکانات سیار را در اختیار داریم می‌توانیم اکران داشته باشیم.


وی تنها مشکل پیش‌روی سینما سلام در نی‌ریز را واگذار نشدن سالن برای اکران عنوان نمود و گفت: اگر مسئولان امر در این رابطه همکاری کنند و ما بتوانیم سالن سینمای قدیم و یا آمفی تئاتر ارشاد را مجهز کنیم همه چیز برای اکران مهیا است و در این رابطه مشکلی نداریم.


قنبری در خصوص نحوه محاسبه درآمد فروش گفت: با توجه به تعهداتی که به استان و کشور داده‌ایم و ضمانت‌هایی که پرداخت کرده‌ایم باید ٦٥ درصد بلیت فروشی به حساب تهران واریز شود. ٥ درصد برای نماینده فارس و ٣٠ درصد هم برای شهرستان که از این ٣٠ درصد ١٠ درصد سهم سالن خواهد بود و با توجه به اینکه هزینه‌های تبلیغات و پرسنل هم به ما اضافه می‌شود عملاً درآمدی ندارد.


وی همچنین بیان کرد که با فرمانداری و برخی ادارات مکاتباتی انجام داده است و منتظر پاسخ آنهاست.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها