تعداد بازدید: ۱۹۰۳
کد خبر: ۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 2017 23 July
فرماندار در جلسه شورای ترافیک:
جلسه شورای ترافیک با بررسی مشکلات جاده واریانتی نی ریز -استهبان، مسیر پمپ بنزین فرامرزی ‌نژاد، تمهیدات لازم جهت افزایش ایمنی سفر های تابستانی و روشن کردن مسیر ها در شب برگزار شد.
سجاد صمیمی پور/ هورگان: این جلسه  31 تیر  96،  با حضور  میرزائی مدیر عامل حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان و  امیری فرماندار  و  جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه راهوار معاون فرماندار دستور کار جلسه را کار را اعلام و خواستار روشن کردن مسیر ها در شب و همچنین بهبود وضعیت ترافیکی در سه راهی مشکان و خواجه جمالی شد.

در ادامه  فرماندار نی‌ریز گفت: با توجه به شروع سفر های تابستانی ادارات و نهادها وظایف مشخصی دارند که باید اقدامات لازم را انجام داده و نظارت خود را بیشتر کنند تا خدمات مناسب به مسافران داده شود.

فرماندار نی ریز در ادامه  با اشاره به تعدد واژگونی و تصادفات منجر به فوت و جرح گفت:  طی مکاتباتی که با استانداری انجام شد بنا است تا هفته آینده اصلاحاتی بر روی جاده واریانتی صورت گیرد تا بصورت موقت بازگشایی شود.

امیری در عین حال زیرساخت جاده واریانتی را مناسب ندانست و گفت:  این گونه اقدامات برای بازگشایی جاده اساسی نیست چرا که زیر ساخت این جاده به شکلی است که دائماً دچار رانش می‌شود.

وی  مسیرهای جایگزین جاده واریانتی را  غیر استاندارد توصیف کرد و خواستار رفع نواقص این جاده‌ها شد.

مهندس امیری در خصوص مشکلات ترافیکی پمپ بنزین فرامرزی گفت: باید یک دور برگردان  از کنار پمپ بنزین فرامرزی  به سمت شهر داشته باشیم تا کسانی که از شهر به پمپ بنزین می‌روند مجبور نباشند به جاده اصلی وارد شوند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها