تعداد بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 2022 22 January
مسئول مرکز اورژانس 115 شهرستان بختگان، از امدادرسانی به سه مصدوم که بر اثر دو حادثه واژگونی خودرو دچار آسیب شده بودند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز، محمدمحسن هاشمی گفت: با شروع بارندگی، گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو وانت‌بار و 405 در جاده ارتباطی بختگان به سرچهان، بر اثر بی‌احتیاطی و لغزنده بودن جاده به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز اعلام شد و بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه‌های این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: در حادثه واژگونی وانت‌بار که ساعت 10:50 جمعه 24 دی رخ داد، راننده 49 ساله این خودرو دچار صدمات متعدد شد. در حادثه دوم نیز که ساعت 7:50 شنبه 25 دی به وقوع پیوست، دو سرنشین 24 و 30 ساله آن مصدوم شدند.

وی گفت:  3 مصدوم این حوادث، بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم عملیاتی اورژانس، به مرکز درمان بستر امام هادی شهرستان بختگان منتقل شدند.

هاشمی افزود: سرعت مطمئنه به همراه استفاده از کمربند ایمنی و رعایت فاصله طولی مناسب در زمان لغزنده بودن جاده و توجه به علائم و هشدارهای راهنمایی و رانندگی، در کاهش سوانح و حوادث ترافیکی نقش بسزایی ایفا می‌کند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها