تعداد بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۱۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ - 2022 22 January
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نی‌ریز به همراه معاونت‌های نظارت و اطلاعات با حضور در مجتمع فولاد غدیر ضمن اهداء لوح یادبود از تشریک مساعی و نگاه جهادی و انقلابی مدیرعامل مجموعه تقدیر نمودند.
سرهنگ غلامرضا شعبانی‌نیا در این دیدار افزود: انصافاً واضح است از زمان حضور دکتر مصطفی‌پور در مسئولیت مدیرعاملی شرکت فولاد غدیر، روحیه مدیریت جهادی در راستای توسعه در منطقه ایجاد گردیده که موجب آرامش توأم با تلاش مضاعف در منطقه گردیده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با اشاره به اقدامات شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در رزمایش پیامبر اعظم(ص)، هفته بصیرت و همین طور ایّام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد که اگر دغدغه واقعی و نیّت خالصانه ، ارادت به اهل‌بیت (س) و دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود این اقدامات در جهت فرهنگ‌سازی به صورت گسترده و اثرگذار محقق نمی‌شد که اینها همگی از تدبیر مدیرعامل محترم شرکت فولاد است. 

در ادامه این دیدار مصطفی‌پور مدیرعامل فولاد غدیر ضمن خیر مقدم به فرمانده محترم سپاه نی‌ریز و همراهان وی، از اظهار محبت ایشان تشکر نمود و گفت: امیدواریم لایق این تعاریف و محبت‌ها مهربانانه شما برادر عزیزمان باشیم که بهترین توفیق خدمت به مردم در راستای سیاست‌های نظام و توصیه‌های مقام معظم رهبری است. 

وی با بیان اینکه ما خود را وامدار انقلاب، شهدا، جانبازان و ایثارگران و مرهون الطاف اولیاء ا... می‌دانیم توضیح داد که تلاش ما این است همزمان با تسریع در توسعه‌های صنعتی در منطقه که اولویت‌مان افزایش اشتغال پایدار و رفع بیکاری است لیکن متعهد هستیم که دو پیوست محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی را با تحکیم روابط صنعت، فرهنگ و اجتماع پیش ببریم . 

مدیرعامل مجتمع فولاد همچنین با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از اقدامات توسعه‌ای شرکت توسط مسئولین شهرستان، گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌های آتی اعلام نمود و تأکید کرد که همه این موارد فقط با همدلی و تعامل گسترده محقق و میسر خواهد شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها