تعداد بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ - 2022 08 January
پیروزی رینگ اسپرت در خانه حریف همه چیز را به کام آنها کرد.

از هفته سوم لیگ برتر فوتسال استان، رینگ اسپرت نی‌ریز در دومین دیدار خود به مصاف شهرداری زرین‌دشت رفت و در یک دیدار خارج از خانه به برتری 5 به 2 دست یافت.

رینگ اسپرت که در بازی نخست خود موفق به پیروزی شده بود، در هفته دوم به قرعه استراحت خورد.

در این بازی جواد سجادیان که در بازی اول تیمش بهترین بازیکن میدان بود دو گل به ثمر رساند و مجتبی هاشم‌زاده، امیرحسین قصابی و سپهر حسینی دیگر گل‌های رینگ اسپرت را به ثمر رساندند.

سرمربی این تیم گفت:  تیم ما توانست از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کند  و با  پوشاندن نقاط ضعف بازی قبل  مزد تمرینات خود را در هفته سوم به دست آورد.

رسول خواجه‌زاده ادامه داد: با صحبتی که قبل از بازی با بازیکنان داشتم و با توجه به شناختی که از تیم شهرداری زرین‌دشت داشتیم، نکات فنی را که از آنها خواستیم در بازی به خوبی انجام دادند و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی اضافه کرد: چند موقعیت گلزنی دیگر نیز داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و روی این مسئله نیز به تمرینات بیشتری خواهیم پرداخت. در فصل جدید با برنامه و چندین ماه تمرین وارد بازی‌ها شدیم و از این بابت خوشحالم که با بازیکنان بومی و جوان توانستیم تا اینجا نتایج خوبی کسب کنیم.

 ما به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم و با تمام توان به مسابقات آینده قدم می‌گذاریم و امیدوارم با نتایج خوب و درخشان برای نی‌ریز 
افتخارآفرینی کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها