تعداد بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 2022 08 January
رئیس هیئت کاراته استان در نی ریز
رئیس هیئت کاراته استان با وعده اختصاص بودجه حداقل دو برابری نسبت به آنچه که به تمام ورزش نی‌ریز اختصاص می‌یابد، ورزشکاران این رشته را امید‌وار کرد.
مجید پاکیزه‌دامن
نی‌ریزان فارس:

احمد مبارکی دوشنبه 13 دی به نی‌ریز سفر کرد و در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته نی‌ریز در محل این اداره حضور یافت.

در این نشست مصطفی نصرتی از مربیان و پیشکسوتان ‌نام آشنای کاراته نی‌ریز از پتانسیل ورزش کاراته در شهرستان سخن گفت و افزود: انتظار ما از هیئت کاراته استان بیشتر است و این هیئت باید  مشکلات سبک‌های این رشته  را حل کند.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در هیئت کاراته نی‌ریز خواستار حل آن شد تا با ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان و تعامل و همکاری بیشتر هیئت کاراته استان با هیئت نی‌ریز موفقیت بیشتری  برای نی‌ریزی ها حاصل شود.

در ادامه مبارکی با اشاره به جایگاه خوب کاراته فارس در کشور گفت: هیئت استان در سه ماه اخیر در رتبه دوم کشور قرار گرفته و در جمع‌بندی کلی رتبه اول را دارا می‌باشد.

وی افزود: برای هیئت کاراته استان هیچ گونه فرقی بین سبک‌ها وجود ندارد. شهرستان‌ها  نباید فعالیت‌های خود را تحت‌الشعاع  کرونا کم یا تعطیل کنند.

رئیس هیئت استان خواستار تعامل، همبستگی و همکاری مربیان و سایر اعضای هیئت نی‌ریز شد و از حقیری رئیس این هیئت خواست جلسات متعدد همفکری را بین اعضا برای حل مشکلات  برگزار کند.

مبارکی به مربیان و داوران هشدار داد: چنانچه ورزشکار، مربی و داوری از فارس در کلاس‌های داوری و مربیگری خارج از فارس شرکت کند، حق فعالیت در کاراته فارس را ندارد، مگر اینکه این کلاس‌ها فقط در یک استان کشور برگزار شود.

او همچنین خطاب به مربیان کاراته و شخص رئیس ورزش و جوانان نی‌ریز افزود: اگر مربیان کارت مربیگری دارای تاریخ اعتبار نداشته باشند و همراه با تیمشان در مسابقات شرکت کنند، تبعات ناشی از آن برعهده اداره ورزش و جوانان است و رئیس هیئت کاراته ناظر بر این موضوع خواهد بود.
مبارکی عنوان داشت: فعالیت مربیان کاراته منوط به استعلام از هیئت کاراته استان است.

شخص اول هیئت کاراته فارس از تخصیص اعتبار و بودجه لازم به کاراته نی‌ریز خبر داد و گفت: این نوید را می‌دهم بودجه‌ای که قرار است به کاراته نی‌ریز اختصاص یابد دو برابر بودجه کل ورزش در شهرستان نی ریز است.

احمد مبارکی از میزان این اعتبار سخنی به میان نیاورد.

نوشتنی است در این جلسه بقیه شرکت‌کنندگان صحبت نکردند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها