تعداد بازدید: ۱۲۴۶
کد خبر: ۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 2022 03 January
مردم مراقب پروژه کلاهبرداری و هرمی جدید کلاهبرداران باشند.
حدود دو سال پیش بود که رسانه‌های معتبر اینترنتی و چاپی کشور، اطلاع‌رسانی‌ گسترده‌ای در خصوص یک پروژه بزرگ کلاهبرداری بین‌المللی به نام aitrades انجام دادند و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی برای عموم مردم نمایان شد. 

حال در این مقطع مهم زمانی که دشمنان انقلاب و نظام با هر ترفندی قصد بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور و مردم را دارند، یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه‌های معاند لس‌آنجلسی به نام ش. ا که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ع. ن (ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود دارد، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابی  و در اقدامی کم سابقه، دست به تبلیغ مستقیم پروژه جدید کلاهبرداری اقتصادی به نام WWW.BVARB.COM زده است. 

نامبرده که قبلاً در شبکه‌های لس‌آنجلسی مبتذل و معاند با ارزشهای اخلاقی انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهمتر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی) مشغول به انتقال و جابه‌جایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ جدید (پولشویی) است. 

نوشتنی است که اقدامات و پیگیریهای قضایی در خصوص استرداد این مفسدان اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمان و جرثومه‌های فاسد اقتصادی خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه عادل قضایی کشور  پاسخگوی  مردم و  شهدای انقلاب اسلامی‌مان باشند.

ضمن قدردانی از تلاشهای بیشمار و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) که با رصد، پیگیری و اطلاع‌رسانی به موقع‌شان نقاب از چهره پلید فاسدان و کلاهبرداران اقتصادی کشور را برای مردم نمایان می‌کنند، از همه مردم عزیز کشورمان می‌خواهیم تا هوشیار بوده و فریب ظاهر این کلاهبرداران را نخورند و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدان‌ قرار ندهند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها