تعداد بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ - 2021 25 December
راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0
سامانه پیامک: 1808 800 917 1000
دفتر: 0903 5383 - 071
رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

اداره گاز
ساعت ۲ بعد از ظهر یکشنبه هفته گذشته به اداره گاز مراجعه کردم. هیچ کس به جز مستخدم در اداره نبود و گفت شنبه بیایید. مگر اداره گاز نباید تا ساعت ۴ خدمات‌رسانی کند؟

پاسخ اداره گاز: 
با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند پایان وقت اداری اداره گاز در حال حاضر ساعت 14:30 می‌باشد.

ضمناً با توجه به این که این اداره خدمات‌رسان می‌باشد، بعضاً شرایطی عملیاتی پیش می‌آید که استفاده از نیرو‌های اداره در بیرون از اداره حسب شرایط لازم و ضروری است.  در همین شرایط نیز حداقل در هر واحد یک نفر از کارکنان جهت ارائه خدمات مستمر به مشترکان و متقاضیان گاز، در اداره حضور دارد .

نماینده مجلس 
1- از ویژگیهای لایحه بودجه ۱۴۰۱ که به مجلس داده شده، حذف کسر بودجه است که اگر در عمل اتفاق بیفتد، در نوع خود پدیده مبارکی است. لازمه تحقق این امر افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها است. گرفتن عوارض از خودروهای شخصی که در خیابانها و جاده‌ها به وفور تردد می‌کنند، می‌تواند یکی از راه‌های عملی افزایش در‌آمد‌ها باشد. ضمن این که با این کار تقاضاهای کاذب در بازار خودرو که سبب افزایش سر‌سام‌آور قیمت خودرو شده، تا حدودی از بین می‌رود و ترافیک روان‌تری در خیابانها و جاده‌ها پدیدار می‌شود.

2- لطفاً افزایش فوق‌العاده ضریب 3 حقوق پرستاران را پیگیری کنید تا تصویب شود و به اجرا برسد.

پاسخ روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی:
با سلام خدمت شهروندان گرامی 
1- پیشنهاد شهروند گرامی توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت توجیه فنی و اقتصادی، پیگیری خواهد شد.

2- با توجه به اهمیت فوق‌العاده خدمات پرستاران عزیز، پیگیری موضوع مطروحه در دستور کار قطعی نماینده محترم قرار گرفت. 

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - نماینده مجلس
چرا نصف راه روستای اسلام‌آباد هرگان را آسفالت کرده و نصف دیگر آن را رها کرده‌اید؟

پاسخ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
با سلام، اسناد مناقصه پروژه راه روستایی هرگان در سال جاری  به مناقصه گذاشته شده، ولی شرکت‌کننده نداشته است. در دست پیگیری است که مجدداًبه مناقصه گذاشته شود.

پاسخ روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی:
در خصوص موضوع مربوط به راه اسلام‌آباد نماینده محترم تذکرات لازم را به مسئولان مربوطه جهت پیگیری دادند.

راه و شهرسازی
لطفاً در مورد ثبت‌نام نکردن در طرح نهضت ملی مسکن در شهر مشکان از اداره راه و شهرسازی سوال کنید که مشکل چه زمانی حل می‌شود؟

پاسخ راه و شهرسازی:
با سلام، به استحضار می‌رساند زمین تأمین شده و به زودی سایت جهت ثبت‌نام از متقاضیان محترم شهر مشکان بازگشایی خواهد شد.

آموزش و پرورش
1- چرا دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ..... اونیفورم نمی‌پوشند؟ آنها ناخن کاشته و گوشی تلفن همراه را با خود به مدرسه می‌آورند. الان که مدارس نیمه حضوری شده، باید قوانین به درستی رعایت شود.

2- در روزنامه درج شده که هزینه‌های مدرسه بیشتر شده. آیا هزینه اولیاء بیشتر نشده؟ بعد هم کدام کلاس تقویتی را برگزار می‌کنند؟ ما خودمان بچه‌ها را به کلاس خصوصی می‌فرستیم.

پاسخ آموزش و پرورش:
پاسخ آموزشگاه:
1- با سلام و احترام، همه دانش‌آموزان با لباس فرم مدرسه می‌آیند. فقط دو نفر از دانش‌آموزان رنگ مانتوشان مربوط به دوره ابتدایی است. رعایت مقررات و دستورالعملهای حجاب و عفاف مورد تأکید آموزشگاه است و اگر موردی هم بوده، تذکر داده شده است. اگر فردی گوشی بیاورد، از وی تحویل می‌گیریم؛ مگر این که متوجه نشده باشیم.

2- مخاطب محترم! خواهشمند است شکایت خود را از طریق کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مدیریت پیگیری بفرمایید تا بررسی شود.

آموزش و پرورش - مدرسه شهیدان توکل - فرماندهی انتظامی
خیابان منتهی به مدرسه شهیدان توکل در مسکن مهر بسیار کم عرض است. با این وجود هر روز سه تریلر چسبیده به مدرسه پارک می‌کنند و در زمان تعطیلی مدرسه ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. حتی بچه‌ها پشت چرخ های بزرگ آن بازی می‌کنند‌ و گاهی از پشت آن بیرون می‌پرند. تا حادثه‌ای پیش نیامده، از رانندگان تریلر بخواهید ماشینهای خود را در زمین باز روبروی مدرسه پارک کنند.

پاسخ آموزش و پرورش:
با سلام، موضوع از طریق ریاست محترم اداره راهنمایی و رانندگی پیگیری شد و قول بررسی موضوع را دادند.

پاسخ مدرسه شهیدان توکل:
با سلام و درود، تذکرات لازم به رانندگان داده و تابلو پارک ممنوع نصب شد. همچنین ارسال نامه به شهر‌داری و راهنمايی و رانندگی برای نصب سرعتگیر، در حال اقدام است.

تعاونیهای مسکن ... - تعاون، کار و رفاه اجتماعی
از زمان رئیس‌جمهور وقت احمدی‌نژاد که کلنگ مسکن ..... زده شده تا الآن، خیلی از تعاونیها چندین سال است که تحویل داده شده، اما این دو پیگیری نمی‌شوند. از طرف اداره تعاون و ‌فرمانداری هم پیگیری کردیم؛ اما جوابی نگرفتیم. یک سری فعالیتهاهم از طرف هیئت مدیره انجام می‌شود. چطور باید پیگیری کنیم؟

پاسخ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
با سلام، در پاسخ به سؤال مطرح شده توسط شهروند محترم، به اطلاع می‌رساند که در راستای پیگیری مشکلات تعاونی مذکور، ضمن بازدیدهای صورت گرفته از محل اجرای پروژه تاکنون چندین جلسه با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضا برگزار شده و بر ضرورت پیگیری و جدیت مدیر عامل در انجام امور و همچنین همکاری اعضا در تأمین سهم آورده تأکید گردیده است. لذا به منظور تکمیل پروژه در دست اقدام تعاونی ( بلوکهای مد نظر ) ضروری است تا اعضا نسبت به تأمین سهم آورده اقدام کنند.

محیط زیست - منابع طبیعی
چرا می‌خواهید جوجه‌تیغی‌ها را شکار کنید و از بین ببرید؟ به جای این کار، برای آنها آبشخور درست کنید و به آنها آب برسانید تا مشکل حل شود. اگر آن درخت خشک می‌شود و گناه دارد، آن حیوان زبان بسته هم دنبال آب می‌گردد و می‌خواهد زندگی کند. خواهش می‌کنم درست فکر کنید و تصمیم بگیرید. مگر ساخت آبشخور چقدر هزینه و زحمت دارد که می‌خواهید صورت مسئله را پاک کنید؟

پاسخ محیط زیست:
با سلام، حیات هدیه خداوند و حق همه موجودات زنده است. اما اصولاً حمله حیات وحش به پوششهای گیاهی به خاطر تغذیه است؛ نه رفع تشنگی. همچنین مبارزه با جمعیت آفات تا رسیدن به حدتعادل، یکی از روشهای مدیریت در طبیعت می‌باشد.

بانک ...
چرا برخی کارمندان بانک ..... این قدر با مردم بد برخورد می‌کنند؟ بخصوص آقای ... که حد را گذرانده و با این رفتار ناشایست، سطح رضایتمندی مردم را از این بانک پایین می‌آورد.
در مقابل، از رفتار شایسته و مسئولانه جناب آقای ..... کمال تشکر را داریم.

پاسخ بانک .....:
باسلام و احترام، به استحضار می‌رساند که ضمن احترام به تمامی مشتریان، به علت شلوغی بانک ..... و کمبود نیرو‌ی انسانی، بعضی از مواقع نارضایتی مشتریان را به همراه داشته که جهت رفع این مشکل اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اتاق اصناف
چرا شیره انگور صنعتی را که کیلویی 13 هزار تومان است، در حلوافروشی‌ها 40 هزار تومان می‌فروشند؟

پاسخ اتاق اصناف:
با سلام و احترام خدمت شهروند گرامی، موضوع به اتحادیه مربوطه اعلام شد تا در اسرع وقت رسیدگی شود. ضمن این که جهت تسریع در رسیدگی و بررسی دقیق‌تر‌، همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مدارک مستند خرید خود را به واحد بازرسی و نظارت ارائه کنند.

توزیع برق
لامپهای ابتدای خیابان نواب صفوی روشن نمی‌شود. هر چه هم با اداره برق تماس می‌گیریم، پاسخی دریافت نمی‌کنیم. خواهش می‌کنیم پیگیری کنید.

پاسخ توزیع برق:
با سلام، در خصوص درخواست شهروند محترم مبنی بر خاموش بودن لامپهای ابتدای خیابان شهید نواب صفوی، به استحضار می‌رساند با توجه به نیاز به خودرو بالابر، تا تاریخ 8/10/1400 سرویس و تعمیرات روشنایی محل یاد شده انجام می‌شود.

ضمناً همشهریان عزیز می‌توانند تمامی درخواستهای خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من و سامانه خدمات الکترونیک شرکت توزیع برق فارس به نشانی farsedc.ir   ارسال و پیگیری کنند.

شهرداری نی‌ریز
1- انتهای خیابان جانبازان، کوچه شماره 17 شهید آذریون، کوچه فرعی سمت راست، با توجه به این که یکی از منازل فرسوده را که تخریب کرده‌اند، در طرح جامع اصلاحیه بوده و روی طرح جامع نقشه کوچه 8 متری منتهی به کوچه طیاری می‌باشد، شهرداری چند بازدید داشته و هیچ اقدامی جهت شیب‌بندی و شن‌ریزی و... انجام نداده و زمستان سال گذشته و امسال دچار مشکل عبور آب و شیب‌بندی و عدم روشنایی مناسب هستیم. خواهشمندیم حداقل امکانات را برای مناطق محروم اعمال کنید .

2- آیا زمینهای پشت دانشکده فضل و ذی‌روح امکان تبدیل شدن به کاربری مسکونی را دارد یا خیر؟ اگر 2 هزار متر باشد، چند متر آن سهم شهرداری است؟ خواهش می‌کنم آنجا را مسکونی کنید. پیشنهاد می‌کنم چون در اختیار ورّاث است، سند دارد و 40 سال است برای کشاورزی آب ندارد، مسکونی شود. تا کی باید زیر خط فقر و تحت حمایت کمیته باشیم؟

3- بعضی از کوچه‌های فاز دو خاکی و پر از چاله است. به همین دلیل آب جمع می‌شود و از نظر بهداشتی مشکل دارد. حتماً فکری به حال آن کنید.

4- لطفاً فکری کنید که شهر دارای یک حمام عمومی باشد و مسافران و رهگذران با مشکل مواجه نشوند.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، - تعاونیهای مسکن .....، - منابع طبیعی،  شهرداری نی‌ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها