تعداد بازدید: ۹۵۸
کد خبر: ۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ - 2021 13 November
آگهی‌های ترحیم مربوط به این هفته شهرستان نی‌ریز را در بخش «درگذشتگان» ببینید.
*بسم الله الرحمن الرحیم *

*انالله و انا الیه راجعون*

خبر دلخراش رحلت همکار تلاشگرمان جناب آقای رحیم سامان از پرسنل شرکت مسکین که در پروژه فولادسازی مشغول به فعالیت بودند موجب تأسف و تأثر عمیق شد. 

اینجانب از همان ساعات ابتدایی وقوع این حادثه در جریان امور قرار گرفته و پیگیر وضعیت ایشان بودم و امیدوار به این بودم که با لطف خداوند معجزه‌ای رخ دهد تا این جوان کوششگر که با توقعی کم و زحمت فراوان در خدمت اقتصاد کشور و خانواده خویش بود سلامتی‌اش را بازیابد اما تقدیر الهی به گونه‌ای دیگر رقم خورد. 

وقوع این حادثه تلخ و ناگوار، بار دیگر اهمیت و ضرورت توجه به مسئله‌ی ایمنی در محیط‌های شغلی و واحدهای تولیدی را نمایان کرد لذا تأکید به برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی و آشنایی با اصول و نیز رعایت استانداردها در تمامی ابعاد کار و تولید، امری مبتنی بر صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم همکار مرحوممان و همچنین جامعه تلاشگران حاضر در مجموعه فولاد غدیر نی‌ریز ، به ارکان مربوطه اعم از مدیران شرکت و پیمانکاران تأکید می‌کنم در راستای التیام و تسکین دل و کاهش آلام خانواده ایشان ، ضمن بررسی علت حادثه، رسیدگی کامل و فوری به وضعیت آن خانواده را با قید فوریت انجام داده و گزارش را اعلام نمایند. 

از خداوند سبحان می‌خواهم روح این مرد تلاشگر را مورد رحمت واسعه الهی قرار داده تا همجوار بهترین بندگانش در بهشت برین باشد. 

*محسن مصطفی پور- مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز *

1400.08.25
11:15



چهلمین روز درگذشت عزت‌اله جعفری«بزرگ خاندان»


اربعین فراق زنده‌یاد اکرم اله‌یار


یکمین سال درگذشت زنده‌یاد حاج حسین دردانه


یکمین سال درگذشت زنده‌یاد علی‌اکبر محمد باقرپور


یکمین سال درگذشت زنده‌یاد کربلایی فاطمه حیدری‌پور


دومین سال درگذشت زنده‌یاد راضیه حاجی‌نصیری
فرزند غلامرضا


تسلیت به مناسبت عروج زنده‌یاد حاجیه خانم فاطمه رعیت‌نژاد
مادر ارجمند شهید والامقام وحید قره‌چاهی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها